Ga naar inhoud

Problemen met Mpg naar DVD


Aanbevolen berichten

Ik heb een film met de extentie mpg. Ik heb de K-lite codec geinstalleerd. De film is wel af te spelen met de mediaspeler. Als ik met Nerovission probeer een dvd te maken herkent Nero het formaat niet. G-spot meldt dat het een invalid avi file is. Ik kan er dus ook niet achter komen welke codec ik nog mis. Is er nog een ander programma waarmee ik kan proberen hier een DVD van te maken. AvitoMpeg werkt ook niet.
Link naar reactie
Mpg is geen avi formaat en dat los je derhalve waarschijnlijk ook niet op met codecs.\r\nJe kunt proberen hem als VCD of SVCD te branden op een gewone cd, dan speelt hij normaal ook af in je dvdspeler, Nero kan ook (s)vcd branden.\r\n\r\nMocht je echt een dvd willen zul je hem naar DVD moeten omzetten met een programma als mpg2dvd of diverse andere programma\'s die dat kunnen.
Link naar reactie
het is een heel raar verhaal, maar ik heb het opgelost. Eerst de Mpg met ashampoo burn&shrink omgezet naar een vob via mijn laptop (mijn desktopPC gaf alleen maar foutmeldingen), toen via mijn netwerk op mijn PC gezet en toen via Nero een image laten maken en toen via alcohol de image geladen en met CloneDVD een passende DVD gemaakt.\r\nHet is dus uiteindelijk gelukt. Ik had ergens op een forum gelezen dat Burn en Shrink een file kan omzetten naar een ander formaat, dit eerst uitgeprobeerd op mijn desktop PC, dat lukte niet, en op mijn laptop lukte dit wel. dus via veel omwegen uiteindelijk gelukt.\r\nDank voor de reacties
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...