Ga naar inhoud

programma


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nsindskort heb ik een digitale videocamera.\r\nwaar ik me meestal aan stoor zijn de buiten opgenomen filmpjes. je hoort de wind dan altijd zo \"bonken\" op je film.\r\n\r\nnu weet ik dat er programma\'s zijn waarmee je meerdere audiosporen kan bewerken. zo ook bijv het spoor met die wind kun je dus dempen.\r\n\r\nkan iemand mij vertellen wat het beste programma hiervoor is en wat het ongeveer kost?\r\n\r\nbedankt\r\nraymond
Link naar reactie
Je kunt inderdaat met sommige prg\'s meerdere audio sporen bewerken ,maar ,je film bevat maar een audio spoor.\r\nEr is er geen waar alleen de wind op staat.\r\nJe kunt wel de ergste passage\'s dus dempen ,en er een geschikt muziekje bij zetten ofzo.\r\nEen extra afdekkap rond de mikrofoon kan heel nuttig zijn.\r\nProbeer eens met een stup schuimplastic.\r\n\r\nAdobe premiere en MediaStudioPro van Ullead zijn de betere montage programma\'s.\r\nZe zijn ook vele malen duurder als de anderen en ook vele malen ingewikkelder.\r\nOok is kennis van de Engelse taal noodzakelijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...