Ga naar inhoud

DVD-Brander herkent geen cd's meer!


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal, :mrgreen: \r\n\r\nIk heb een vraagje....Iedere keer als ik een dvd of cd wil branden krijg ik een foutmelding dat ik een cd/dvd moet doen want hij geeft aan dat er niks inzit...\r\n\r\nIk heb diverse brand programma\'s gebruikt en overal kreeg ik dezelfde foutmelding. Ik heb ook van 3 verschillende merken cd\'s/dvd\'s gebruikt maar overal kreeg ik dezelfde fout...\r\n\r\nHet ligt dus volgens mij niet aan de cd\'s/dvd\'s die ik gebruik of aan de brandprogramma\'s...\r\n\r\nweet iemand waar het wel aan kan liggen?\r\n\r\nAlle help is welkom!\r\n\r\nAlvast bedankt voor de moeite!\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\nJeroen
Link naar reactie
Ik wil niet wedden, ik kijk zuiver hoe het in de regels vermeld staat. En daar staat niet dat het niet zou mogen, alleen dat het zinloos is. Ook staat er maar 1 uitroepteken achter. Dat het niet helpt om er Help! achter te zetten moge duidelijk zijn.\r\n\r\nAls dat wel zo is vind ik dat ze hier dan wel wat overdadig zijn met de regels. Een beetje gebruikersvriendelijkheid mag ook wel.:)
Link naar reactie
Uit de regels:\r\n\"Even voor de duidelijkheid: titels als \"Help!\", \"Vraagje\", \"Probleem\" of meer van die loze kreten zeggen mede-forummers niets.\"\r\n\r\nUit ervaring:\r\nhet slotje komt heel snel. Als je hier een vraag stelt, dan heb je hulp nodig. BlackTiger, je komt hier nog niet zo lang (maar bent wel heel actief (B) ), en ik kan je verzekeren dat het woord help een hele simpele reactie van Modje of Admin oplevert: slotje. Dus Punk Guitarist kan het beter aanpassen.
Link naar reactie
Ik geloof je graag avv. Maar dan moeten ze dat duidelijker in de regels vermelden vind ik.\r\nAls je het leest zoals het er nu staat, zou je denken dat als er alleen maar Help! in de titel staat. Dan kan ik me er iets bij voorstellen want dan weet geen kip waar het over gaat.\r\n\r\nIets verderop in de regels staat dit:\r\n[quote]Het is volstrekt zinloos om er ook nog \"Help!!!\" achter te zetten... dat je de vraag op het forum zet maakt al duidelijk dat je hulp wilt hebben. [/quote]\r\nDat is hier van toepassing want de titel bestaat niet uitsluitend uit \"Help!\".\r\nDat dit nu niet echt zinvol of slim is, ben ik meteen met iedereen eens, logisch.\r\n\r\nAls ze er alleen voor die reden al een slotje op gooien, ben ik van mening dat ze dit ook een stuk duidelijker in de regels mogen vermelden.\r\n\r\nToch is het natuurlijk fijn dat je de gebruikers waarschuwt! (F) \r\nMaar ik ben nu eenmaal zo\'n lastpost die nogal erg op duidelijkheid en gebruikersvriendelijkheid jaagt en aldus wel eens graag de modjes uit de tent lok om op bepaalde onduidelijkheden te wijzen.:)\r\n\r\nJullie beiden bedankt voor jullie uitleg en goede bedoelingen. Ik staak vlug de uitleg van m\'n gedachtengang en bedoeling hierachter, anders krijg ik nog op m\'n kop omdat ik off-topic bezig ben. ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...