Ga naar inhoud

AVI bestanden


Aanbevolen berichten

Ik zoek een programma waarmee je (ongeveer) een stuk of 10 AVI bestanden op een DVD kan zetten. Dus dat de kwaliteit zegmaar DVD is en dat m\'n DVD speler het herkent als een DVD.\r\n\r\nHet programma moet ongeveer werken zoals DVD Shrink alleen dan andersom. Met DVD Shrink kan je een normale DVD krimpen naar een DVD-R en verschillende optie\'s uitzetten om meer MB ruimte te maken voor de hoofdfilm waardoor de kwaliteit van de hoofdfilm beter is.\r\n\r\nZoiets moet ik ook hebben voor de AVI bestanden naar DVD. \r\n\r\nIk hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Wie o wie weet zo\'n programma?\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
[quote]\r\n1 AVI bestand liep de synchronisatie van beeld en geluid niet\r\n[/quote]\r\n\r\nLigt dat niet aan het origineel?\r\n\r\nKijk eens op [url]www.divxworld.nl[/url] mogelijk haal je hier uit wat je nodig hebt.\r\nLukt het niet geef dan een seintje, kijk ik morgen thuis wel in mijn eigen comp. (ben aan het \"werk\" |-) |-) |-)
Link naar reactie
Het avi bestand is als ik hem op de computer afspeel 19:35 (dus 19 minuten en 35 seconden) \r\n\r\nAls ik hem brand met DVDSanta dan stopt hij bij 19:29. Nou denk je wat maakt die laatste 6 seconden nou uit. Dat maakt veel uit. Je mist toch een stukje van het avi bestand. \r\n\r\nWeet jij hoe dit komt?
Link naar reactie
Ik heb zojuist WinAVI geprobeerd en deze werkt perfect! Harstikke bedankt!\r\n\r\nIk heb nog 1 vraag. Ik moet iets van 15 AVI bestanden op 1 DVD neerzetten. 1 AVI bestand is ongeveer 20 minuten lang (plus minus 1 a 2 minuten). Hoe zou de kwaliteit zijn per AVI bestand als ik hem zou branden op een 4.7 GB DVD? (dus gewoon single geen double layer)\r\n\r\nIs er misschien een programma waarmee je dat kan vergelijken? Of misschien een truukje?
Link naar reactie
[quote]\r\nIk moet iets van 15 AVI bestanden op 1 DVD neerzetten. 1 AVI bestand is ongeveer 20 minuten lang (plus minus 1 a 2 minuten). Hoe zou de kwaliteit zijn per AVI bestand als ik hem zou branden op een 4.7 GB DVD? (dus gewoon single geen double layer) \r\n\r\nIs er misschien een programma waarmee je dat kan vergelijken? Of misschien een truukje? \r\n[/quote]\r\n :?: :?: :?: \r\n\r\nIk heb geen idee, heb hier ook nooit wat over gehoord of gelezen.\r\nLeg deze vraag als een nieuwe post voor aan het forum, misschien weet iemand hier een antwoord op.
Link naar reactie
Het is een stuk slimmer als je aangeeft hoe groot het bestand is ,niet hoe lang het afspelen duurt.\r\nOp een dvd kan 4,37 gig aan informatie.\r\nIn de hoogste kwaliteit video (mpeg2 volgens de dvd norm ) is dit maar 1 uur.\r\nKan tot 6 uur.\r\nAls avi (divx) kan er wel 8 uur van goede kwaliteit op.\r\nAls onbewerkte avi (van een video kamera )kan er in de hoogste kwaliteit nog geen half uur op.\r\nEn als mp3 kan er wel ,afhankelijk van de kwaliteit gemiddelt 50 uur op.\r\nMaar ik neem aan dat je dat ook zelf allemaal kunt verzinnen.\r\nGa gewoon branden ,desnoods op een rw ,en bekijk of je tevereden bent met het resultaat.\r\nEen dvd kost tegenwoordig ook drie keer niks. ;-)
Link naar reactie
Nou ik brand zelf videoclips van liedjes maar moet ze dan dus ook eerst omzetten met WinAVI Video Converter en het gaat gewoon goed maar ik plak ze dan namelijk wel eerst aan mekaar want anders krijgen de filmen samen allemaal dezelfde naam ( je kan namelijk de naam van het dvd-bestand niet veranderen anders klopt hij niet meer) en dan zet ik het om en brand hem. \r\n\r\nTenminste zo doe ik dat ik gebruik zelf de programma\'s:\r\n * DVTool om het eerste te plakken\r\n * En dan vervolgens omzetten met WinAVI Video Converter \r\n * en dan b.v. nero om het te branden.\r\n\r\nHoop dat je er wat aan hebt ;-)
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...