Ga naar inhoud

Digitale televisie. Yes or No?


Aanbevolen berichten

Sja, m\'n ouders denken erover om over te stappen op digitale televisie. Dit omdat het ongeveer de helft goedkoper is dan de lokale kabelleverancier(=upc)\r\n\r\nVolgens mij zitten er alleen meer na als voordelen aan. Ze zeggen dat er sprake is van hoge kwaliteit, maar ik heb ook al gelezen dat er zware mpeg compressie word toegepast en het beeld vergelijkbaar is met svcd formaat.\r\n\r\nIk heb het een en ander op een rijtje gezet:\r\n\r\nNADELEN\r\n1tv per ontvanger\r\nTv heeft vrije scartaansluiting nodig\r\nGeen BBC 1 en 2\r\nExtra kasje\r\nExtra afstandsbediening\r\nExterne antenne\r\nEen apparaat dat lekker stand-by stroom staat te vreten Het signaal is slechts 480 x 576 (SVCD formaat)\r\nVideo/dvd-Recorder niet vooraf te programmeren voor verschillende zenders.\r\n2 afstandsbedieningen nodig om TV te kijken 1 voor het geluid en een om te zappen.\r\n\r\nVOORDELEN\r\nHelft goedkoper\r\n\r\nMisschien iemand met ervaringen die me nog een paar voordelen kan vertellen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...