Ga naar inhoud

airflow


Aanbevolen berichten

M\'n kast maakt nogal herrie, dit komt omdat er 6 80mm fan\'s inzitten, een cpu fan en ook nog 1 in de voeding. die 6 casefan\'s heb ik al op 5 volt draaien, maar toch maakt het me nog wat teveel herrie, en 6 casefan\'s is volgens mij nogal wat overdone.\r\n\r\nde situatie\r\n[img]http://www.home.zonnet.nl/Van_es11/kast.jpg[/img]\r\n\r\n\r\nvolgens mij kan zowiezo 1 van die outtake fan\'s achterin weg en ik zat ook de denken aan 3 van de 4 die voorin zitten. volgens mij hebben die namelijk haast geen zin, er zit namelijk een plastic front voor ...\r\n\r\n[img]http://www.home.zonnet.nl/Van_es11/kast2.jpg[/img]\r\nde fan\'s zitten onder de floppydrive...\r\n\r\nHoe denken jullie hierover?
Link naar reactie
Schitterende tekening :mrgreen: \r\n\r\n4 voorin is inderdaad overbodig, zeker wanneer er plastic voor zit. Welke lucht word er dan naar binnen gezogen? Volgens mij helemaal geen koelere lucht, maar circuleert de warme lucht daar als een gek in \'t rond, en wordt daardoor nog warmer.\r\n\r\nZorg ervoor dat de kabels netjes in de kast zijn weggewerkt, en liever geen 2 harde schijven op elkaar monteren. Schijven gaan vaak stuk doordat ze te warm worden.
Link naar reactie
sja, helemaal onderop bij de grond zit wel een klein gaatje onder het plastic waardoor eventuele lucht naar binnen zou kunnen.\r\n\r\nDe kabels zijn redelijk netjes weggewerkt en ik heb slechts een harde schijf.\r\n\r\nMaar jij zegt dus alle 4 voorin weg en die 2 achterin laten zitten? Waar moet ie dan de verse lucht vandaan halen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...