Ga naar inhoud

Pinnacle bestand branden


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb met pinnacle een film gemaakt van ongeveer 30 minuten, heb die bewerkt en vervolgens opgeslagen op mijn hardeschijf. Vervolgens wil ik hem branden met Nero maar ik krijg dan steeds na 2 a 3 minuten de melding ; fout ongespecificeerd doel. Ik weet zeker dat ik de juiste dvd\'s gebruik en heb ook een test filmpje gemaakt van 2 minuten, dat wel perfect wordt gebrand, maar de film van 30 minuten brand hij niet. Wie heeft er een idee wat de oorzaak kan zijn van de foutmelding ? en wat ik er aan kan doen ! please help me, ik heb het echt al 100 keer geprobeerd en ben moedeloos.
Link naar reactie
Pinnacle kan ook zelf branden.\r\n\r\nHoe heb je de film opgeslagen.??\r\nDit moet wel mpg2 zijn volgens de dvd normen ,en ondersteund jouw nero versie wel het video dvd branden van zo\'n mpg file.\r\n\r\nAls je in pinnacle zo maar kiest voor opslaan ,dan wordt niet de film opgeslagen maar alleen maar de layout met alle verwijzingen waar alle onderdelen te vinden zijn . Deze file kan alleen maar door pinnacle worden gelezen ,mits al de orginele file\'s ook nog steeds op dezelfde plaats staan.
Link naar reactie
Omdat direct branden met pinnacle niet lukt, maak ik altijd een schrijfimage van mijn film, dit heb ik vaker gedaan en het gaat altijd goed, ook het branden met nero. Bij mijn weten is dan de hele film helemaal gemaakt en zitten er verder geen verwijzingen meer in naar bestanden, het is dan verder alleen nog een kwestie van het schrijfimage te branden op een dvd. Zoals gezegd heb ik dit vaker gedaan ook met films die groter waren dan deze, alleen deze keer lukt het dus niet.
Link naar reactie
Een oorzaak dat het branden met Pinacle niet wil lukken kan zijn dat er fouten in de gemaakte menu\'s zitten.\r\nOp een voormalig video forem werd heel veel geklaagd over problemen met pinnacle ,en er werd bijna altijd geadviseerd om een ander montage prg te zoeken.\r\nBijvoorbeeld MediaStudioPro van Ulead ,,of Premiere van Adobe.\r\nIk werk met MediaStudioPro ,maak daar dan de mpg file\'s mee ,en brand die daarna met Ullead DVD Workshop ,waar ook mooie menu\'s mee te maken zijn.
Link naar reactie
Heb ik ook al aan gedacht, ik heb de menu\'s uit de film verwijderd en de film opnieuw gemaakt. Maar ook toen lukt het branden met nero niet. De film maken met pinnacle gaat trouwens zonder problemen, dus ik denk dat daar de fout niet zit. Pas bij het branden met nero gaat het mis, ook als ik probeer te branden met pinnacle gaat het maken van de film helemaal goed, maar zodra hij gaat branden komt er na 2 a 3 minuten een fout melding.
Link naar reactie
Kan het zijn dat het schrijfimage door pinnacle niet goed wordt gemaakt, zodat het niet door nero gebrand kan worden ?\r\n\r\nErvan uitgaande dat het schrijfimage wel goed is, zou er dan een andere manier zijn om het te branden ? zonder dat ik daarvoor nieuwe software voor moet aanschaven. Ik zat zelf te denken om de film eerst met dvd-shrink in te pakken, mischien dat nero een kleiner bestand wel wil branden ? maar of dat nou de oplossing is weet ik niet.
Link naar reactie
Je hebt studio plus nodig voor het goed branden van je film (met update 9.4.2).\r\nAls je vanuit studio 9 je film hebt gemaakt moet je hem wegschrijven als je er een DVD van wilt maken als mpg2 PAL 720x576. Dan brand je met nero een DVD\r\nen laad je de mpg2 in en branden maar.\r\nAls je de film als avi opslaat in pinnacle dan kun je die ook met TMPGenc. omzetten naar mpg2 formaat en kun je hem branden.\r\nIk zelf maak van mijn film een AVI file, en laad dat dan in Magix Video deluxe, die heeft een fantastische decoder en brand het ook zelf op DVD als je dat wilt!! (^)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...