Ga naar inhoud

formatteren lukt niet zoals het hoort


Anoniem2

Aanbevolen berichten

HALLO! ik heb een probleem ik heb hier een packard bells taan die ik formatteer, maar als ik er dan windows 98 op wil zetten geeft hij bij de schijfcontrole aan dat er teveel clusters zijn in hele vage bestanden deze bestanden zet de pc dus automatisch erin na het formatteren. Wie kan mij helpen! ik vind dit echt een vaag iets, en hoe vaak ik ook formatteer hij blijft het doen. Wat doe ik hiertegen? wie heeft voor mij het verlossende antwoord???\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\n\r\nPieter
Link naar reactie
Probeer eens op te starten met een Dos opstartdiskette en draai voor de gein eens scandisk.exe. Mogelijk kan dan de rommel wat minder worden. En anders moet er een Norton disk reparatie aan te pas komen met een complete fdisk partitie verwijdering en partitie constructie plus een formatteer procedure. \r\nPs [quote]\r\nPacket Hell computers \r\n[/quote]\r\nHa ha ha :lol: :lol: :lol: deze comp kunnen nog wel eens lastig zijn.\r\nSterkte
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...