Ga naar inhoud

Computer start opnieuw op na afsluiten


Aanbevolen berichten

Beste,\r\n\r\nMijn computer start zich de laatste dagen spontaan opnieuw op nadat ik deze heb afgesloten. Nu is dat lastig, maar de knop op de voeding deed wonderen. Nu heb ik echter een vage kennis met hetzelfde probleem, ook sinds enige dagen. Is dat toeval? Meer mensen last van? Aan beide computers (beide vrij nieuw) is de laatste tijd hardwarematig niets veranderd. Windows XP probleem?
Link naar reactie
[quote=stingree69]Nou, zelf niet stil gezeten... Bij de computer van kennis in de bios alles wat met \'wake up\' te maken heeft uitgezet. Daar is het probleem nu opgelost. Helaas is op mijn eigen computer deze \'wakeup\' toestand niet aanwezig in de bios.[/quote]\r\nDownload de updates van XP en installeer deze.\r\nGrote kans dat het daarna is opgelost.
Link naar reactie
[quote=stingree69]Grappig dat je dat zegt, want ik zat te denken dat het juist lag aan de laatste Windows updates... Die worden namelijk automatisch binnengehaald en geinstalleerd, dus die staan erop... Misschien moet ik maar es even wat van die laatste updates er weer afhalen en kijken of dat het verschil maakt....[/quote]\r\nDe kans dat het aan de updates ligt, is heel erg klein.\r\nWat voor een computer heb je?\r\nKijk ook eens in de BIOS. (nogmaals, want je had er al in gekeken.)
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...