Ga naar inhoud

unknown disc


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=ferret]Sinds het opnieuw installeren van de comp zijn nieuw gecopieerde DVD\'s niet meer leesbaar op de stand alone DVD speler (cry) . Hier geven ze unknown disc. Op de comp doen ze het wel. De nieuwste stuurprogramma\'s staan er al op maar het werkt niet.[/quote]\r\nAanvulling voor Woody\'s vragen.\r\nWelk programma gebruik je en hoe?
Link naar reactie
Ik heb al dagen op het internet rondgekeken, via aopen vond ik een progje genaamd Nero Info tool ([url]www.cdspeed2000.com[/url]) waaruit bleek dat de DVD\'s MPEG1 waren ipv MPEG2 :-| . Hoe dit mogelijk is weet ik nog niet maar ik ben weer een stap verder. Nu nog een progje om van MPEG1 naar MPEG2 te converteren. :-S :-S
Link naar reactie
[quote=ferret]Sorry, te weinig opgeschreven :-$ , komt doordat ik een foutje maakte met tijdens het maken van het bericht waardoor de tekst verdween. :-@ \r\nIk heb films gekopieerd met zowel clonedvd (in combinatie met anydvd) als shrink en beide geven hetzelfde probleem. De brander is een A-open.[/quote]\r\nGa eens naar de site van A-open en download de laaste firmware voor je brander.\r\nInstalleer deze firmware, volg de aanwijzingn precies op.\r\nDaarna herkent je brander veel meer schijfjes en dat kan best wel eens helpen.
Link naar reactie
[quote]\r\nGa eens naar de site van A-open en download de laaste firmware voor je brander. \r\nInstalleer deze firmware, volg de aanwijzingn precies op. \r\nDaarna herkent je brander veel meer schijfjes en dat kan best wel eens helpen. \r\n[/quote]\r\n\r\nDat heb ik als eerste gedaan maar dat hielp niet. 8o| Het probleem is dat mijn brander er MPEG1 van heeft gemaakt. Hoe dat kan weet ik nog niet.\r\nIk ga eerst de brander even loskoppelen en de software verwijderen. Je weet nooit wat dat op kan leveren. \r\n:-S :-S :-S
Link naar reactie
[quote=ferret][quote]\r\nGa eens naar de site van A-open en download de laaste firmware voor je brander. \r\nInstalleer deze firmware, volg de aanwijzingn precies op. \r\nDaarna herkent je brander veel meer schijfjes en dat kan best wel eens helpen. \r\n[/quote]\r\n\r\nDat heb ik als eerste gedaan maar dat hielp niet. 8o| Het probleem is dat mijn brander er MPEG1 van heeft gemaakt. Hoe dat kan weet ik nog niet.\r\nIk ga eerst de brander even loskoppelen en de software verwijderen. Je weet nooit wat dat op kan leveren. \r\n:-S :-S :-S[/quote]\r\nJe brander maakt er geen MPEG1 van, dat doet je brandprogramma.\r\nWelk brandprogamma gebruik je eh hoe ga je te werk en wat brand je en hoe?
Link naar reactie
[quote]\r\nJe brander maakt er geen MPEG1 van, dat doet je brandprogramma. \r\nWelk brandprogamma gebruik je eh hoe ga je te werk en wat brand je en hoe?\r\n[/quote]\r\n\r\n\r\nIk gebruik clonedvd ( in combinatie met anydvd ) of shrink. Voor het opnieuw installeren werkte dit perfect, alles is af te spelen op de dvd speler. Hierna niet meer (cry) (cry) (cry) \r\nIn clonedvd maak ik de dvd via kloon en met shrink ook op de normale manier.\r\nDus omdat beide programma\'s hetzelfde probleem geven lijkt het meer aan de brander te liggen (hard- of softwarematig).
Link naar reactie
[quote=ferret][quote]\r\nJe brander maakt er geen MPEG1 van, dat doet je brandprogramma. \r\nWelk brandprogamma gebruik je eh hoe ga je te werk en wat brand je en hoe?\r\n[/quote]\r\n\r\n\r\nIk gebruik clonedvd ( in combinatie met anydvd ) of shrink. Voor het opnieuw installeren werkte dit perfect, alles is af te spelen op de dvd speler. Hierna niet meer (cry) (cry) (cry) \r\nIn clonedvd maak ik de dvd via kloon en met shrink ook op de normale manier.\r\nDus omdat beide programma\'s hetzelfde probleem geven lijkt het meer aan de brander te liggen (hard- of softwarematig).[/quote]\r\nWaarom heb je het opnieuw geïstalleerd?
Link naar reactie
Het systeem was trááááááááááág |-) \r\nOok systeemherstel werkte niet meer en er waren nog enkele foutjes waardoor eea niet meer juist werkte. Soms moest ik minuten wachten voor er wat gebeurde (o.a. afsluiten verkenner) De taakmanager stond constant aan om iets af te kunnen sluiten. Hierna duurde de beeldopbouw weer erg lang.
Link naar reactie
[quote=ferret]Het systeem was trááááááááááág |-) \r\nOok systeemherstel werkte niet meer en er waren nog enkele foutjes waardoor eea niet meer juist werkte. Soms moest ik minuten wachten voor er wat gebeurde (o.a. afsluiten verkenner) De taakmanager stond constant aan om iets af te kunnen sluiten. Hierna duurde de beeldopbouw weer erg lang.[/quote]\r\nMogelijke oorzaken, virus, spyware, te veel programma\'s die op de achtergrond meedraaien, niet alle updates, etc.\r\n\r\nIk weet niet welke windows versie je hebt, maar Windows XP hoef je maar 1x te installeren, de eerste keer.\r\nZorg voor een goede en up-to-date virusscanner, firewall en anti spyware. En voor alle updates van Windows.\r\nNorton is een boosdoener van traag verlopende systemen.
Link naar reactie
Hoera, ik heb het gevonden <;:o) <;:o) <;:o) <;:o) \r\nOok na het verwijderen van de brander werkte het nog niet goed.\r\nNa openen van Nero Express op \"more\" gedrukt en de disc info opgevraagd. Hier staat wat voor book type de DVD heeft. En lieten nu al de DVD\'s op DVD-rom te staan. Ik heb deze veranderd naar DVD+RW en alles werkte weer zoals het hoort. \r\n\r\nIedereen die gereageerd heeft met mogelijke oplossingen bedankt (^) (B). Kan iemand anders er weer mee geholpen worden.
Link naar reactie
Sorry Kater, :-$ :-$ :-$ ,\r\n\r\nJe naam zegt genoeg.\r\nIk heb de tekst nog gecontroleerd voor versturen en toen stond er nog wat anders:\r\n\"Hoera, ik heb het gevonden\". Toen het verstuurd was zag ik ineens dat het veranderd was. :-S \r\nZeker jij bedankt, wanneer er ergens een vraag wordt gesteld dan ben jij degene die bijna altijd wel een oplossing weet. (G) (G) (B) (B) (B)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...