Ga naar inhoud

Humor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 955
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    956

Zeg Argus, nou heb ik al een verschrikkelijke P...bui, en nou kom ik hier, en nou zie ik een mobiel van jou, zo groot dat ie naast m\'n monitor druipt, terwijl ik me krom converteer om een schermafbeelding van 280 pixels breed hier te krijgen, en dan lukt het eindelijk en dan nog is die alleen zichtbaar als link, dus als je ingelogd ben, en als een verwrongen slecht leesbare JPG...\r\nHoe doen jullie dat, hebben jullie speciale krechten of zo ?
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;335892]Zeg Argus, nou heb ik al een verschrikkelijke P...bui, en nou kom ik hier, en nou zie ik een mobiel van jou, zo groot dat ie naast m\'n monitor druipt, terwijl ik me krom converteer om een schermafbeelding van 280 pixels breed hier te krijgen, en dan lukt het eindelijk en dan nog is die alleen zichtbaar als link, dus als je ingelogd ben, en als een verwrongen slecht leesbare JPG...\r\nHoe doen jullie dat, hebben jullie speciale krechten of zo ?[/QUOTE]\r\n\r\nIk snap het niet helemaal wat je vertelt, of helemaal niet; maar ben je soms met een *.bmp aan het worstelen? Die zijn altijd veel te groot, zonde van je schijfruimte.
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;335892]Zeg Argus, nou heb ik al een verschrikkelijke P...bui, en nou kom ik hier, en nou zie ik een mobiel van jou, zo groot dat ie naast m\'n monitor druipt, terwijl ik me krom converteer om een schermafbeelding van 280 pixels breed hier te krijgen, en dan lukt het eindelijk en dan nog is die alleen zichtbaar als link, dus als je ingelogd ben, en als een verwrongen slecht leesbare JPG...\nHoe doen jullie dat, hebben jullie speciale krechten of zo ?[/quote]\n\nJa, de kracht van doorlinken. Niks bijzonders, hoor. Je ploft je plaatje gewoon op een image host (imagevenue, imageshack, noem ze maar op) en dan plak je hier een linkje naar die afbeelding, maar dan met de IMG tagjes eromheen. Als je Imagevenue gebruikt, geven ze je daar al de link die je hier zo in kan plakken.
Link naar reactie
Ja, ik heb altijd als uitgangspunt een bitmap (.BMP dus), maar dat heeft met bewaarzucht van de info in dat bestand te maken, maar, dat weerhoudt me er natuurlijk niet van om voor een forum dit even om te zetten naar JPG, en dus te comprimeren, en wat info te verliezen. Niet erg.\r\nMaar, het probleem komt wanneer ik upload en er een maximum aan de resolutie gesteld wordt, ik dacht 280 breed bij 620 nogwat hoog.\r\nOf geldt dat niet wanneer het om een JPG gaat ?\r\nIk heb er pas 2 gedaan, en heb dus geen ervaring.\r\n(Ik heb ook geen zin om steeds te proberen, want dan krijg je zo\'n flikkerende site met wel, en dan weer niet, en weer wel, en dan is ie weer weg, en dan weer terug en...)\r\n\r\nDe laatste die ik deed, kon ik zelf alleen zien wanneer ik inlog, en dat vind ik niet de bedoeling van een forum, ik vind dat er zonder verdere inbreng de info aan bezoekers getoond moet kunnen worden.\r\n\r\nEn toch zie ik anderen met hoge resolutie, én groot formaat, én niet via link, én zelfs niet via inloggen !\r\nWaarom lukt mij dat niet ?\r\n\r\n(ik heb net zo\'n pestbui als dat joch)
Link naar reactie
[QUOTE=JohnL;335923]Ja, de kracht van doorlinken. Niks bijzonders, hoor. Je ploft je plaatje gewoon op een image host (imagevenue, imageshack, noem ze maar op) en dan plak je hier een linkje naar die afbeelding, maar dan met de IMG tagjes eromheen.[/QUOTE]\r\n\r\nNou wil ik echt geen spelbreker zijn hoor, maar dat betekent effectief als die andere site plat gaat (even of voor altijd) dat al wat op deze site aan plaatjes staat foetsie is.... (topic was humor toch ?)\r\n\r\nach wat is de wereld wreed...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...