Ga naar inhoud

tv-kaart


Aanbevolen berichten

hey allemaal...\r\nik heb een tv kaart gekocht..\r\nallemaal heel leuk en aardig en hij doet het ook goed.\r\nmaar er is 1 probleem..\r\nwaar ik heb eigenlijk voor gekocht heb is om een demo te maken van mijn spel.. dus een mooi filmpje.\r\nmet het programma iuvcr neem ik dan op, en met morgan codec zipt ie al de filmpjes.\r\nals ik in windows record gaat alles nog prima, totdat ik mijn spel ( medal of honor allied assault ) inga. dan gaat het fout want dan stopt hij gewoon met opnemen.\r\niemand heeft me al gezegd dat het misschien aan de herzen lag.\r\n\r\niemand een id ?\r\n\r\ngrz. zenith
Link naar reactie
als je iets wilt opnemen van een spel heb je helemaal geen tv kaart nodig maar een programatje wat op de achtergond draait, dit programma start je op voordat je een spel gaat spelen......ik gebruik dit ook wel eens om screenshots mee te maken\r\n\r\nhet stukje software wat ik gebruik heet \"fraps\" en voor een demo moet je hier zijn:\r\n[url]http://www.fraps.com/[/url] \r\n\r\nmet dit proggie kun je ook opnemen, en eventueel later bewerken met ander software om het dan te branden op cd/dvd......of het op een internet site te dumpen...\r\n\r\nhoudt er wel een beetje rekening mee dat als je gaat opnemen het spel iets trager draaid vooral een spel als far cry....heeft ook een beetje te maken met wat voor een systeem je hebt....\r\n\r\nen een heel ander ding is, en dan heb je 2 pc\'s nodig waarvan een met een tv-kaart,hang de tv-out van de game pc aan de video-in van de pc waarmee je gaat opnemen (geld ook voor het geluid) dan kun je rustig gamen zonder het een beetje hapert of wat ook.....maarja wel 2 pc\'s\r\n\r\nsuc6 ermee......
Link naar reactie
met de 20fps(fraps) tov een video kaart heb je gelijk....maar dan moet je wel op zoek naar software die op de achtergond blijft draaien om op te nemen....ik heb namelijk dezefde ervaring gehad als die jij nu ondervind....je start de software van de tv-kaart op , en zodra je een spel opstart werkt de tv-kaart soft. niet meer of word afgesloten.\r\n\r\nik heb toen eerst fraps gebruikt...en later dus 2 pc\'s met de 2 pc\'s werkt het dus perfect maar dan moet je die wel hebben....
Link naar reactie
sorry dat ik hier zo inhaak,\r\nmaar ik denk/hoop dat mijn vraag hier een betje bij past.\r\n\r\nis het mogelijk om mijn msn sesies met mijn vriendin ook zo op te nemen?\r\nen ja het gaat hier om gewone dagelijkse kletskoek.\r\nechter omdat wij elkaar vaker niet kunnen zien dan wel,lijkt het me leuk,(ook voor de andere fam leden de wemcam beelden vast te leggen\r\n\r\nthx
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...