Ga naar inhoud

geheime partitie


Aanbevolen berichten

[quote=woody]heb een packed hell pc wil gewoon zien of ik dat kan backuppen en wat er op staat want dat weten ze bij packerd hell zelf niet[/quote]\r\nZie je wel, echt Packet Hell. Weten zelf niet eens wat ze maken.\r\nWindows installatie programma staat erop, als je Windows opnieuw wilt installeren En drivers voor de hardware van packet bell staan erop. Je kan hem met de recovery discette of CD benaderen.\r\nKijk eens in beheren, als je windows xp hebt, welke partitie het moet zijn en hoe groot hij is.\r\nKlik met rechts op deze computer, op beheren en kies schijfbeheer.\r\nHoe je hem moet vrijmaken weet ik helaas niet, ik koop alleen \"clone\" computers. Bij de plaatselijke computer boer.
Link naar reactie
nou kan de partitie wel zien is 3 gb groot aan bestanden kan hem alleen niet openen omdat de drive letter of wat ook mogen zijn niet te zien is.\r\nhet mooie is dat ik geen herstel cd of disk heb.\r\nmoet met f11 herstellen.\r\nnu hebben die lui van packerd hell een functie gemaakt n.l smartrestore maar je raad het al die doet het dus niet.\r\nmaar als ik mijn garantie periode verleng tegen betaling willen ze wel helpen.\r\nmaar ja nu weten ze geen antwoord dus na betaling van gar verlenging zullen ze het toch ook niet weten denk ik dan.\r\nin ieder geval bedankt voor de info.
Link naar reactie
Na een kleine tien minuten googelen lijkt het erop dat je die partitie alleen op CD kunt zetten met programma\'s als Partition Magic. Verder zit er weinig anders op, je kunt alleen nog proberen om contact op te nemen met Packard Hell en een setje CD\'s te vragen. Als je maar lang genoeg blijft zaniken dan heb je kans dat ze er ééntje opsturen, maar dat blijkt in de praktijk echt vreselijk lastig te zijn. Doen ze heel erg moeilijk over...\r\n\r\nIk bouw eigenlijk mijn PC\'s zelf, en dit is één van de redenen. Koop er gewoon een OEM Windows XP bij en klaar is ikke. Weet je tenminste zeker dat de boel goed is.
Link naar reactie
Partitie is niet geheim,is enkel niet actief\r\nen juist met pm 8 of acronis kun je de partitie \"zichtbaar maken\" activeren\r\nAls je dat geluk is zet dan later via schijfbeheer deze partitie als laatste leter (dus Z)\r\nen noem de partitie bijv:Restore,dit om eventueel overschijven te voorkomen.\r\nEn maak dan met bijv:Ghost 9 een restore cd,als je een beetje goed zoekt en plukt\r\nkun je enkel de nodige software er uit haalen dus windows en je systeem drivers.\r\nen kun je de rest van de pack hell troep weg laten.\r\n\r\nsuc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...