Ga naar inhoud

Dit was het nieuws


Aanbevolen berichten

  • Reacties 669
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    670

[quote=sjouwer]wat dat spel betreft: \r\ner lopen 23 gekken over het veld waarvan er 20 achter een rond ding aan rennen, en hebben ze hem geven ze er een trap tegen\r\nniks aan dus.[/quote]\r\n\r\nHmmmmmm...... *-) \r\nEigenlijk moet ik Sjouwer daar wel gelijk in geven.......\r\nZeg nou eens eerlijk: Wat is er nou leuk aan?\r\nKijk; de rellen: Die zijn wél leuk :lol: .\r\nMaar de rest...?
Link naar reactie
[quote=sjouwer]wat dat spel betreft: \r\ner lopen 23 gekken over het veld waarvan er 20 achter een rond ding aan rennen, en hebben ze hem geven ze er een trap tegen\r\nniks aan dus.[/quote]\r\nDenk je dat de keepers de hele tijd stil staan? Die kunnen ook als een gek achter de bal aanrennen, sterker nog: ze doen het ook! Verder heeft ieder zo zijn hobbies. Ik ken mensen die helemaal weg zijn van modeltreinen: tja, beetje rondjes rijden met een speelgoedding, ieder zo zijn eigen pleziertjes. Ik ben fan van voetbal, en vind sommige hobbies ook maar raar. Maar diep van binnen snap ik ze allemaal. (A)
Link naar reactie
[quote=Eagle_Erwin][quote=sjouwer]wat dat spel betreft: \r\ner lopen 23 gekken over het veld waarvan er 20 achter een rond ding aan rennen, en hebben ze hem geven ze er een trap tegen\r\nniks aan dus.[/quote]\r\nDenk je dat de keepers de hele tijd stil staan? Die kunnen ook als een gek achter de bal aanrennen, sterker nog: ze doen het ook! Verder heeft ieder zo zijn hobbies. Ik ken mensen die helemaal weg zijn van modeltreinen: tja, beetje rondjes rijden met een speelgoedding, ieder zo zijn eigen pleziertjes. Ik ben fan van voetbal, en vind sommige hobbies ook maar raar. Maar diep van binnen snap ik ze allemaal. (A)[/quote]\r\nPerfect gezegd. (Y) ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...