Ga naar inhoud

ongeldige trackmodus


Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik ben een cd aan het copieeren (voor eigen gebruik)\r\nmaar het lukt niet echt...\r\nik wil kopieren met cd burning rom 5.5.\r\nals ik op kopieer klik komt er na een tijdje te staan: \'\'ongeldige trackmodus\'\'\r\nhoe kan ik dit verhelpen, of heb ik de verkeerde tap gekozen: cd-rom (iso) audio cd mixed-mode cd cd extra cd kopie video cd\r\nsupervideo cd cdrom opstarten cdrom(hybride) cdrom (udf) cdrom(udf/iso)\r\nwelke moet het dan zijn\r\nhelp aub
Link naar reactie
Een uiterst informatieve site: [url]http://www.euro-copyrights.nl/index/1/37[/url]\r\n\r\n[quote]De site is een samenwerking tussen de Vrije Universiteit van Amsterdam, de RankOne Media Group en Elaborate Bytes AG en is ontstaan naar aanleiding van de European Copyright Directive. Deze richtlijn kan beschouwd worden als de Europese tegenhanger van de DMCA-wetgeving en houdt enkele belangrijke wijzigingen in wat betreft de digitale auteursrechten. Om de consument, voor wie deze wetgeving uiterst ingewikkeld kan overkomen, bij te staan probeert men op de website duidelijke antwoorden op de meeste vragen te geven.[/quote]\r\nBron: Tweakers.net\r\n\r\nPunt is dus dat kopiëren (met Nero) niet lukt omdat de CD beveiligd is. En in dat verband moet je op de voornoemde site maar es het stukje lezen omtrent het omzeilen van kopieerbeveilingen.
Link naar reactie
Kater lees de link nou even.... Het mag echt niet. Je mag een kopie maken voor jezelf.... maar niet als je een beveiliging moet omzeilen.\r\n\r\n[quote]2) Mag ik de kopieerbeveiliging van zo’n DVD-film of Audio-CD omzeilen om een kopie voor persoonlijk gebruik te maken?\r\n\r\n \r\n\r\nNee. Iedere omzeiling zonder toestemming van de rechthebbende is ongeoorloofd, dus ook het omzeilen voor rechtmatig gebruik, zoals voor het maken van een door de wet toegestane privé-kopie[/quote]\r\n\r\nDe site is gemaakt door een gezaghebbend orgaan (niet B.I.G.)maar is een samenwerking tussen de Vrije Universiteit van Amsterdam, de RankOne Media Group en Elaborate Bytes AG (Let wel.... de laatste is de maker van Clone CD/DVD)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...