Ga naar inhoud

FIFA 16 of Pro Evolution Soccer 2016, welke moet ik hebben?


mmrijn

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Fifa 16 is zoals je al zei inderdaad ongeëvenaard goed, het vrouwenvoetbal is een leuke toevoeging en de campain in single player is ook wat verbetert. De grootste verrassing is Fut Draft (mocht je het niet kennen, dan kan je per positie kiezen uit een aantal voorgeselecteerde spelers, dus je kan bijv. gaan voor full chemistry of voor een heel sterk rated team, en daar dan mee spelen) Ultimate team is niet echt verbeterd, de lay-out van het spel is wel stukken beter alleen er komen steeds meer zeldzame spelers, waardoor je waarschijnlijk bij een van de volgende updates spelers als Benzema bijna niet meer zal vinden. PES 2016 is daarintegen ook een enorme verbetering ondergaan, betere lay-out en vooral de speelervaring is verbeterd, spelers zijn realistischer, er word niet zoals bij FIFA 16 midden in een aanval afgefloten (das echt kut namelijk). En nog een aantal verbeteringen zijn toegevoegd. Dus naar mijn mening als je echt puur gaat voor de speelervaring dan moet je 100% voor PES 2016 gaan, maar als je meer de mogelijkheden wil zoals Fut Draft, Ultimate Team etc. dan moet je voor FIFA 16 gaan. Ikzelf ben een echte speelervaring-genieter, dus ik kies voor mezelf voor PES (en ik speel FIFA ook maar dat terzijde :P ) Ik hoop dat je er wat aan hebt. Groetjes Gabriel (Computer Totaal)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...