Ga naar inhoud

Paus prominent in beeld bij opstarten en afsluiten


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Mijn kinderen hebben in het weekend een achterlijke foto van de paus geladen van internet.\r\nOp de een of andere manier komt hij nu elke keer opduiken als ik de computer opstart of afsluit. Bij config.scherm-beeldscherm-achtergrond wijzigen staat hij niet. Ze schijnen hem wel opgeslagen te hebben als \"als achtergrond instellen\" Hoe kan dit ?maar beter nog Hoe kom ik van die paus af........:-)) IK snap er niets van en heb al van alles geprobeerd......... :-@
Link naar reactie
Die arme man is praktisch dood.............. :roll: \r\n\r\nWaar haal ik op het internet een witte achtergrond vandaan??? Het werkt nl alleen als ik van het internet een plaatje haal. Ik heb inmiddels een foto die ik er wel op zou willen hebben op internet geplaatst en vandaar uit die achtergrond kunnen veranderen. Maar ik wil bij het opstarten en afsluiten helemaal geen plaatje.......
Link naar reactie
Ik denk dat ik het niet goed heb uitgelegd:\r\nEen stappenplan:\r\n1.) Ga naar Paint\r\n2.) Maak een klein, wit vakje van ongeveer 100 * 100 pixel (Ctrl + E)\r\n3.) Sla hem op als delete.bmp op je buraublad\r\n4.) Klik op Bestand\r\n5.) Klik op Instellen als achtergrond (naast elkaar)\r\n6.) Sluit Paint af\r\n Als het goed is, heb je nu een witte achtergrond.\r\n7.) Open het plaatje wat je als achtergrond wilt hebben\r\n8.) Kies Bestand\r\n9.) Kies Opslaan\r\n10.) Kies Instellen als achtergrond gecentreerd\r\n Als het goed is heb je nu de achtergrond die je wilt\r\n11.) Klik nu met de rechtermuisknop op het Burearblad\r\n12.) Kies nu het tabblad Achtergrond\r\n13.) Kies nu uitrekken, gecentreerd ofzo; wat je maar wilt\r\n14.) Kies nu OK\r\n15.) Kies nu Start\r\n16.) Kies nu Afsluiten\r\n17.) Kies nu De computer uitschakelen (niet opnieuw opstarten!!!!!!!!)\r\n18.) Zet de computer weer aan\r\n19.) En voilà: Als het goed is zie je nu de paus niet meer...\r\n\r\n*** Succes ***
Link naar reactie
tjoekse, je begrijpt het niet. Als je een nieuwe internet wallpaper instelt en daarna gebruik je een normale, zal de internet wallpaper bij het afsluiten weer te voorschijn komen. We hebben niet over het scherm \"windows wordt afgesloten\" tenminste volgens mij niet.\r\nVaisonne:\r\nIk heb voor jou even een wit plaatje geupload op mijn server, hij is niet erg groot dus je moet misschien even zoeken voordat je het plaatje hebt wat je kan opslaan:\r\n[url]http://speelkorfbal.beerthuisfilm.com/misc/blanco.GIF[/url]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Vaisonne, ik denk dat ik weet wat je bedoeld. Heb ik wel eens meer gezien. Het is niet het opstartlogo, maar gewoon een afbeelding op je bureaublad. Op het moment dat echter alles geladen is, komt de afbeelding er overheen die je hebt ingesteld bij Eigenschappen voor je beeldscherm. Klopt he?\r\n\r\nWaarschijnlijk wordt dit veroorzaakt door de active desktop.\r\n\r\nVoor WinXP:\r\nGa naar de eigenschapen van het beeldscherm en kies tabblad Bureaublad.\r\nKlik op Bureaublad aanpassen en kies tabblad website.\r\nVerwijder hier de verwijzing naar de foto van de Paus, of haal het vinkje weg.\r\n\r\nWin98:\r\nGa naar de eigenschapen van het beeldscherm en kies tabblad Web.\r\nVerwijder hier de verwijzing naar de foto van de Paus, of haal het vinkje weg.\r\n\r\nHopenlijk lukt het op deze manier. Succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...