Ga naar inhoud

Pleziertje


Anoniem2

Aanbevolen berichten

vreemd dat jullie geen bevestiging krijgen (/me denkt aan sabbortage door de concurentie :-P )\r\n\r\nDie MP3 speler kan ik helaas niet winnen, ik ben niet een van de campagneleiders namelijk. Maar dat hoefd ook helemaal niet.\r\n\r\nHij staat inderdaad achter, maar ik zat gisteren eens te lezen in het gastenboek van de concurentie, stond er een die al 20 mail adressen had aangemaakt om te kunnen stemmen. Nu is dat bericht ineens verdwenen....
Link naar reactie
Hoi Fan,\r\n\r\nJe hebt het misschien al gelezen: de vierde halve-finalist is bekend! De afgelopen week ging de strijd tussen dhr. Vosman (docent Grieks aan het RK Gymnasium Juvenaat H. Hart te Bergen op Zoom) en dhr. Anthoni (docent LO aan de Schoter SG te Haarlem). Na de start van de stemming barstte een ongekende strijd los. Beide docenten waren zeer aan elkaar gewaagd, waardoor de stand tot de laatste minuut praktisch gelijk bleef. Mede door deze close finish (en door berichten dat een van de kampen gebruik zou maken van frauduleuze praktijken) hebben we besloten het aantal unieke IP-adressen de doorslag te laten geven. Dit heeft geleid tot de volgende eindstand: 55% van de stemmen voor Vosman, 45% voor Anthoni.\r\n\r\nEen en ander heeft tot gevolg dat dhr. Anthoni nu stand-by staat, mocht er voor de finale nog een rondewinnaar uitvallen. De leerlingen van dhr. Vosman horen zodra de laatste finalist bekend is wat er van hen verwacht wordt voor de finale.\r\n\r\nVergeet niet aanstaande zondag tussen 18:00 en 20:00 uur naar BuZz op 3FM te luisteren, aangezien de winnaar dan aan het woord komt!\r\n\r\nRest ons jullie te bedanken voor je inzet. We vinden het verder leuk om een indruk te krijgen van hoe jullie campagne de afgelopen week verlopen is. Dus als je nog leuke foto\'s, krantenknipsels of andere bewijzen op je computer hebt staan: mail ze naar [email]campagne@docent2005.nl[/email]. Alvast bedankt!\r\n\r\n\r\nMet vriendelijke groeten,\r\n\r\ndocent2005.nl team:\r\nScholieren.com - [url]http://www.scholieren.com/[/url]\r\nBuZz 3FM - [url]http://www.buzz.nl/[/url]
Link naar reactie
[quote=pappaharry]Vind ik stembus-fraude. Mijn \'beste leraren\' zijn al 30 jaar dood. Waar zou mijn stem dan nog voor staan?[/quote]\r\n\r\nMet onderstaande posten wordt het flauwekulniveau van dit soort verkiezingen nog es aangetoond. Het zegt niks over de kwaliteit of populariteit van de leerkracht. En stembusfraude is op dit niveau dan ook helemaal niet aan de orde....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...