Ga naar inhoud

Pinnacle Studio 9 en Hollywood fx


Aanbevolen berichten

Hallo wie kan me vertellen, hoe je in Pinnacle Studio 9.3 , de Hollywood FX overgangen aan het werk krijgt?Ik heb beide programma\'s geinstalleerd, Maar als ik in Studio 9 Hollywood FX aanklik, zegt die dat ik activeringcodes moet intikken, terwijl als ik Hollywood FX zelf open, krijg ik die overgangen wel te zien, maar nu wil ik ze dus gebruiken via Studio 9.\r\nWIe werkt met deze proggies, en kan het me uitleggen?\r\nIk wil straks mijn bruiloft zelf gaan monteren..vandaar de trucages ;-) \r\n\r\nAlvast bedankt voor de moeite.
Link naar reactie
Hallo Pietjebel\r\n\r\nHoe kan ik je mailen?\r\nIk zie geen emailadres ^o) \r\nIk gebruik Pinnacle studio 9.3 plus\r\nen dan heb ik Hollywood fx 5.1\r\nJe kan mij mailen, mijn adres staat in het envelopje\r\n\r\nGr.\r\nMike\r\n\r\n\r\n[quote=pietjebel]<;:o) Mailmij even dan kan ik het uitleggen hoe het werkt maar dan moet ik eerst evev weten welke studio je hebt. (G)[/quote]
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
Pinnacle Studio 9 (Plus) heeft een ongeloofelijke hoeveelheid activeringscodes nodig (veertien!) om alle functies te activeren. Deze kun je invoeren via een optie in het menu \'Help\'.\r\n\r\nZogauw de juiste activeringscode is ingevoerd kun je alle hollywood effects gebruiken.\r\n\r\nMaar ik raad je aan om zo weinig mogelijk speciale effecten te gebruiken, daar wordt je film uiteindelijk niet mooier van, maar dat terzijde.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...