Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Ultimate][quote=nybble][quote=Ultimate][quote=nybble]DJ? Leuk Ultimate, waar eigenlijk? :-) \r\n\r\nIk ben weer foetsie, baaai..... :D[/quote]\r\n\r\nDaarna antwoord speeeedy voor mij zeg maar.[/quote]\r\n\r\nOooooooohhhh, zeg dat dan! ;-)[/quote]\r\n\r\nDat zeg ik..........[size=1]gamma[/size][/quote]\r\n\r\nHeb de komende week nog tentamens en daarna nog zes dagen les, dat is inclusief kolderdag,
Link naar reactie
Op kolderdag zijn de eerste 3 uur gewoon school, daarna nemen de eindexamen leerlingen de macht van de school over. De hekken worden op slot gedaan zodat niemand het terrein kan verlaten en er is een bijeenkomst in de aula. Daar worden dan een aantal leraren in de zeik genomen. Vorig jaar hadden ze leraren van het bed gelicht met een \'arrestatie team\' en ze hadden daar ook video opnames van, was echt mooi hoor!
Link naar reactie
[quote=Thijs]Op kolderdag zijn de eerste 3 uur gewoon school, daarna nemen de eindexamen leerlingen de macht van de school over. De hekken worden op slot gedaan zodat niemand het terrein kan verlaten en er is een bijeenkomst in de aula. Daar worden dan een aantal leraren in de zeik genomen. Vorig jaar hadden ze leraren van het bed gelicht met een \'arrestatie team\' en ze hadden daar ook video opnames van, was echt mooi hoor![/quote]\r\n\r\nDan ben ik toch blij dat ik verkoper ben geworden en geen leraar. :lol: :lol: :lol: (proud) ;-) (C) (C) (B) (B) (B) (B) (B) (B) (B) (B) (B) (B) (B) (B) (B) (B)
Link naar reactie
[quote=kater][quote=reintje]Thijs: Leg es uit wat is kolderdag,? (weet ik echt niet.....)\r\n\r\nKater: Vergis je niet.... leerkrachten werken meer dan dat de leerling vrij is hoor....[/quote]\r\n\r\nWeet ik Reintje. Jij bent lerares? ;-) (F) (C) (F)[/quote]\r\n\r\nGoed zo juffie! Je hebt helemaal gelijk en ik kan het ook weten.....!!! ;-) \r\n\r\nHé Kater, wat verkoop je? \r\n[size=2]als ik vragen mag.......[/size]
Link naar reactie
Nou, bij ons heet kolderdag stuntdag. De afgelopen jaren is het allemaal een beetje uit de hand gelopen met slagroom spuiten (vriendin van mij heeft zelfs nog een shirtje weg kunnen gooien door alle vetvlekken) en water en eieren gooien tegen huizen van leraren enzo +o( :-| ^o) \r\ntis maar wat je leuk vindt........ maar goed, dat werd dan ook vooral georganiseerd door de \'minder intelligente & associale\' mensen van onze school........ \r\n\r\nDit jaar willen ze het helemaal anders aanpakken, ze gaan nu echt leuke spelletjes organiseren voor de lararen (sumoworstelen ed.) en een heel programma maken. En Ulimate zit in de stuntcommissie.... dus dat gaat vast wel lukken :-) \r\n\r\nThijs en hellolo en iedereen die nog veel te leren heeft: Succes (Y)
Link naar reactie
[quote=Muis][quote=kater][quote=reintje]Thijs: Leg es uit wat is kolderdag,? (weet ik echt niet.....)\r\n\r\nKater: Vergis je niet.... leerkrachten werken meer dan dat de leerling vrij is hoor....[/quote]\r\n\r\nWeet ik Reintje. Jij bent lerares? ;-) (F) (C) (F)[/quote]\r\n\r\nGoed zo juffie! Je hebt helemaal gelijk en ik kan het ook weten.....!!! ;-) \r\n\r\nHé Kater, wat verkoop je? \r\n[size=2]als ik vragen mag.......[/size][/quote]\r\n\r\nJe mag alles vragen (een goede verkoper gebruikt deze uitdrukking nooit).\r\nMomenteel verkoop ik niets, ben helaas werkloos. Bedrijfsinkrimping, helaas. Ben druk op zoek naar een leuke baan. En in theorie kan ik alles verkopen. Ik heb ook een electonica opleiding gehad en dus ook een technische achtergrond. (C) (C) (B) (B) \r\nWaar geef jij (en jij ook Reintje) les in?\r\n\r\n[quote]en iedereen die nog veel te leren heeft: Succes [/quote]\r\nAls het goed is, leer je je hele leven. Ik vind dat niet erg, ben heel leergierig. Maar ik ben pas 51 en kan gelukkig ook goed met jonge mensen overweg. ;-) (C) (C) (C) (B)
Link naar reactie
[quote=kater]Is er ook een top 10 van het volgende?\r\nMeest bezochte topic.\r\nTopic met de meeste reacties.\r\nLangste topic.\r\n\r\n ;-) (C) (B) (C) (F) (proud) :lol: ;-) (P) (P) (~) (~) (~) (~) (~) (@) (@)[/quote]\r\n\r\nMMmm. dat zou niet echt leuk zijn (proud) \r\n\r\nMeest bezochte topic: Julie mening\r\nTopic met de meeste reacties: Jullie mening\r\nLangste topic: Jullie mening (incl de oude op forum.faqman.nl)
Link naar reactie
[quote=kater][quote=reintje]@Kater: ik ben geen echt juffie hoor. Ben een nepjuf (schoolassistent) in deeltijd....bij de kleuters......[/quote]\r\n\r\nReintje dat is toch een heel leuk vak?[/quote]\r\n\r\nEn ik ben ook geen juf hoor :shock: .....maar mijn dochter wel, vandaar dat ik weet hoe druk die baan is!\r\nJammer dat je momenteel even zonder job zit Kater, maar als je de moed niet opgeeft komt er vast nog wel eens iets op je pad! (Y)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...