Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Flater][quote=Muis][img]http://www.freepgs.com/uploadall/upload4/AA-muisieholletje.gif[/img]\r\nNee, ik heb ook geen plaats....trouwens, muizen en konijnen...gaat dat samen? *-)[/quote]Nee muisje kom jij maar bij mij wonen :mrgreen:[/quote]\r\nNou, als ik jouw foto zie....... een herder en een muis......?\r\nDa\'s maar één happie en.........piep......weg ben ik (cry)
Link naar reactie
[quote=Muis][quote=Flater][quote=Muis][img]http://www.freepgs.com/uploadall/upload4/AA-muisieholletje.gif[/img]\r\nNee, ik heb ook geen plaats....trouwens, muizen en konijnen...gaat dat samen? *-)[/quote]Nee muisje kom jij maar bij mij wonen :mrgreen:[/quote]\r\nNou, als ik jouw foto zie....... een herder en een muis......?\r\nDa\'s maar één happie en.........piep......weg ben ik (cry)[/quote]Nou Muisje van Edje heb je niks te vrezen, tis geen herder en hij houdt niet van muizen, maar de drie katten die ik heb die willen wel met je spelen hoor! :mrgreen:
Link naar reactie
[quote=kater][quote=Speeeedy]@ thijs:\r\nik had dat berichtje op ultimates pc getypt, maar ik was vergeten dat het onder zijn naam kwam te staan.[/quote]\r\nEn nu ben je weer wakker Speeeedy? ;-) (proud) (B) (B) (C) (C) (C)[/quote]\r\n\r\nBegrijp dat jullie elkaar best goed kennen? Wat is jullie realtie tot elkaar? (familie/vrienden/kenissen enz.)
Link naar reactie
[quote=Thijs][quote=kater][quote=Speeeedy]@ thijs:\r\nik had dat berichtje op ultimates pc getypt, maar ik was vergeten dat het onder zijn naam kwam te staan.[/quote]\r\nEn nu ben je weer wakker Speeeedy? ;-) (proud) (B) (B) (C) (C) (C)[/quote]\r\n\r\nBegrijp dat jullie elkaar best goed kennen? Wat is jullie realtie tot elkaar? (familie/vrienden/kenissen enz.)[/quote]\r\n\r\nSpeeeedy en Ultimate hebben een relatie met elkaar.\r\nIk ken ze niet, zijn volgens mij aardige mensen. (B)
Link naar reactie
Over dieren gesproken:\r\nWij hadden vroeger een brak, dat is een soort hond. Maar wel een beetje lastig als hij regelmatig gassen liet ontsnappen. Zeker als je een café hebt. Nou was het wel een heel slim beest: als ik bijvoorbeeld naar de bakker moest voor brood, dan stond hij nog geen 5 minuten later bij de bakker te wachten. Maar ja, op zeker moment ging het ècht niet meer, de klanten klaagden, dus Pico moest weg. Afijn, op een zaterdag wordt hij opgehaald door een man helemaal uit de andere kant van het land. Wij huilen natuurlijk, maar ja, pa had beslist en er was geen ontkomen meer aan. Het weekend was een grote droefenis: we misten hem zó!\r\nMaar maandagochtend, om een uur of negen: wie denk je dat er aan de voordeur staat?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...