Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=trogdor]Leuke link om je leessnelheid te meten en te verhogen. kost 10 minuutjes en is GEEN 1 aprilgrap.\r\n[url]http://nieuwsbrief[/url]. taalpost. nl/r/tp. plx?613-388[/quote]\r\n\r\nKlopt iets niet met de link.....\r\n\r\nTrogdor en voorwat betreft dat andere probleem: Echt Google is my best friend........ ; zoeken op de juiste term....\r\n\r\nMerk net dat MSN en Hotmail er weer es uitliggen.......
Link naar reactie
  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Ben ik weer hoor.. :-) \r\n[quote]Ff een vraagje tussendoor; ik heb splinter cell pandorra tomorrow (ja, de originele 4 cd\'s, gekocht in een winkel) maar dat verkouden doet het dus niet vanwege m\'n drive emulatie. Nu heb ik in een grijs verleden al een keer een c.r.a.c.k. daarvoor gekregen, maar je moet niet denken dat ik dat ding nu ergens kan vinden!! Iemand die hulp kan bieden? Krijg je van mij een \r\n\r\n\r\nBij clonecd (virual clone drive) kun je de emulatie software zo uitzetten. D.M.V. een vinkje weg te halen in de systray.[/quote]\r\nHelaas, helaas. Pandorra Tomorrow is verschrikkelijk streng, alleen CloneCD geinstalleerd hebben kan al teveel zijn voor hem. Ik heb ook van alles geprobeerd, maar voor mij was de enige mogelijkheid om CloneCD er helemaal af te gooien.\r\nff Alcohol 120% ervoor in de plaats gezet, die kan alles wat CloneCD ook kan, inclusief CloneCD images laden, dus geen probleem verder.\r\n\r\nIk had wat problemen, de aan/uitknop van mijn pc kast werkte nog meer voor de helft.. Uit ging perfect, maar aan deed ie niet meer. :-P Dus maar ff een nieuwe kast gehaald, meer ruimte voor de HDD´s, die blijven nu ook 10 graden koeler. :-) \r\n\r\nAlleen nu nog een nieuwe processorkoeler nodig, hij ratelt gigantisch en maakt in het begin een enorme herrie, dus er is een kogellager niet helemaal lekker meer.. Weet iemand nog een stille, maar niet al te dure koeler voor een Athlon XP 2600?
Link naar reactie
[quote=Flater][quote=nybble]Dat is een nogal \'positieve\' instelling (proud)[/quote]Ja ik bedoel hier om ze weer op te lossen, als er geen problemen zijn heeft dit forum geen bestaansrecht meer :mrgreen:[/quote]\r\ndaarom hebben de meeste mensen ook windows, om forums niet uit telaaten sterven :mrgreen:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...