Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

Ik heb syntax al een tijd niet gezien... *-) \r\nFf een vraagje tussendoor; ik heb splinter cell pandorra tomorrow (ja, de originele 4 cd\'s, gekocht in een winkel) maar dat teringspel doet het dus niet vanwege m\'n drive emulatie. Nu heb ik in een grijs verleden al een keer een c.r.a.c.k. daarvoor gekregen, maar je moet niet denken dat ik dat ding nu ergens kan vinden!! Iemand die hulp kan bieden? Krijg je van mij een (B)
Link naar reactie
Ahum....roggel...grr...gg..\r\n\r\nAmericasarmy is een spel dat grotendeels over het internet plaatsvind. De bedoeling is zo veel mogelijk honor te halen door goed te spelen. Voor je kunt beginnen moet je een account aanmaken, al je resultaten worden op het internet bijgehouden. Er zijn nl. veel soorten trainingen. Voor de meeste servers waar je op kunt spelen is de \'marksman\' opleiding goed genoeg. Airborne is bij sommige servers vereist omdat je met een parachute aan komt zetten. \'Medic\' training is nergens verplicht maar wel erg leuk om te hebben. Beetje andere helpen die gewond zijn :-P. Voor sommige wapens (de snipers) heb je \'advanced marksman\' nodig, deze training is alleen beschikbaar als je bij \'marksman\' als je 36 of meer van de 40 \'targets\' hebt gehaald. (Dit is knap lastig, is mij nog steeds niet gelukt (cry) ). Voor de normale marsman moet je 23 van de 40 hebben. Das niet zo moeilijk. \r\nVoor de echt aparte wapens heb je special foreces nodig. (Hier ben ik mee bezig, is ook heel moeilijk te halen). Dan kun je wapens naar je hand zetten bij sommige missies. (dempertje erop of een betere zoeker erop.).\r\n\r\nAlle missies doe verder over het internet. Mijn lievelingsmissie is pipeline. Bij missies heb je altijd 2 teams. (Assault of Defense). Over de inhoud van de missies kan ik niet veel gaan vertellen want dat zijn er nogal wat. De systeemeisen liggen niet belachelijk hoog. Dus ik raad het spel aan aan iedereen die van 3d shooters houd. \r\n\r\nNog wat dingetjes :mrgreen: \r\n\r\nAls je dood bent bij een missie ben je ook dood (geen respawn of zoiets).\r\nAls je te vaak teammaatjes afschiet kom je in een virtuele gevangenis en het kost je \'honor\'punten.\r\nAls je een teammaatje aanvalt kun je uit een server gestemt worden als je je accociaal opstelt. (votekicking).\r\nSpeel op official honorservers. (Deze zijn het best, en je kunt er honor verdienen, servers zijn te herkennen aan een sterretje)\r\nOp het moment zijn er 2 versies in omloop, 2.2.1 en 2.3. Zelf speel ik nog met 2.2.1.\r\nDe rest moet je zelf uitzoeken :-) .\r\n\r\nOverigens kun je een handleiding downloaden op [url]http://www.americasarmy.com/support/gamemanual.php[/url] \r\nDus ik zie jullie wel een keer online (proud) ?
Link naar reactie
[quote=trogdor]Ik heb syntax al een tijd niet gezien... *-) \r\nFf een vraagje tussendoor; ik heb splinter cell pandorra tomorrow (ja, de originele 4 cd\'s, gekocht in een winkel) maar dat verkouden doet het dus niet vanwege m\'n drive emulatie. Nu heb ik in een grijs verleden al een keer een c.r.a.c.k. daarvoor gekregen, maar je moet niet denken dat ik dat ding nu ergens kan vinden!! Iemand die hulp kan bieden? Krijg je van mij een (B)[/quote]\r\n\r\nBij clonecd (virual clone drive) kun je de emulatie software zo uitzetten. ;-) D.M.V. een vinkje weg te halen in de systray.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...