Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    19117

[quote=Ultimate]Ik volg et niet meer hoor, maar zal wel zijn omdat ik te moe ben. :-P\r\n\r\n@nybble, speeeedy heeft al geantwoord (liar) :-P[/quote]\r\n\r\n\'k Zal je even wakker schudden Ultimate....\r\nIk probeer het hondje (emoticon) te plaatsen.... dat lukt niet.... ik krijg dit: (&) \r\nSpeeeedy probeert het ook nog even, en haar lukt het ook niet.
Link naar reactie
[quote=reintje][quote=Ultimate]Ik volg et niet meer hoor, maar zal wel zijn omdat ik te moe ben. :-P\r\n\r\n@nybble, speeeedy heeft al geantwoord (liar) :-P[/quote]\r\n\r\n\'k Zal je even wakker schudden Ultimate....\r\nIk probeer het hondje (emoticon) te plaatsen.... dat lukt niet.... ik krijg dit: (&) \r\nSpeeeedy probeert het ook nog even, en haar lukt het ook niet.[/quote]\r\n\r\nAha, nu snap ik het... [size=1]nog niet helemaal[/size]\r\n\r\nSnap nog niet helemaal dat met die melkboer en aardige mensen
Link naar reactie
[quote=Ultimate][quote=reintje][quote=Ultimate]Ik volg et niet meer hoor, maar zal wel zijn omdat ik te moe ben. :-P\r\n\r\n@nybble, speeeedy heeft al geantwoord (liar) :-P[/quote]\r\n\r\n\'k Zal je even wakker schudden Ultimate....\r\nIk probeer het hondje (emoticon) te plaatsen.... dat lukt niet.... ik krijg dit: (&) \r\nSpeeeedy probeert het ook nog even, en haar lukt het ook niet.[/quote]\r\n\r\nAha, nu snap ik het... [size=1]nog niet helemaal[/size]\r\n\r\nSnap nog niet helemaal dat met die melkboer en aardige mensen[/quote]\r\n\r\nWaki, waki......\r\n\r\nNavy vertelt een heel zielig verhaal over een hond die van zijn vader weg moet.... ver weg moet. Vervolgens staat er de vclgende ochtend iemand om 9 uur al voor de deur.....\r\nDan (hoop je) en denk je.... wauw wat een hond... komt helemaal terug naar huis gelopen....\r\nKomt de anticlimax: \'t iIs maar de melkboer...\r\n\r\n\'t Is natuurlijk een van Navy\'s vele smeuiïge verhalen..., maar ze zijn wel leuk en Navy is een begenadigd schrijver.....\r\n\r\nEn dat van de aardige mensen.... :mrgreen: dat zoek je zelf maar uit :mrgreen:
Link naar reactie
De verhaaltjes van Navy zijn zeker leuk!\r\nHij moet ze eens (uitgewerkt) opsturen naar een uitgever. Ik wed dat hij z\'n sportschool dan als leuke hobby er naast kan houden. (Y) \r\n\r\nGoede morgen verder iedereen.\r\n\r\nUltimate, je versprak je zekers? (@nybble, Speeeedy heeft al geantwoord) ??? (proud)
Link naar reactie
[quote=Thijs]Heb zometeen economie 1 tentamen, morgen mondeling literatuur vrijdag scheikunde, maandag wiskunde B12, Dinsdag natuurkunde 12, woensdag mondeling engels en dan.... klaaar! dan nog 6 dagen naar school en dan leren voor examen[/quote]\r\nIk ga zeker voor je duimen Thijs, héél veel succes! (Y)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...