Ga naar inhoud

KPN, dat zijn pas geldwolven


Anoniem2

Aanbevolen berichten

KPN, dat zijn pas echte geldwolven.\r\nPer 1 april eindigd mijn abonnement van ADSL.\r\nOp mijn rekening staat abonnement ADSL voor april en maart.\r\nIk mail ze en vraag naar een nieuwe factuur.\r\n\r\n Het antworod is:\r\nWij hebben de opzegging ontvangen. \r\nAbonnementen moeten per 2 maanden vooruit betaald worden.\r\nTeveel betaald geld wordt met de volgende rekening gecrediteerd.\r\n\r\nIk vind dit persoonlijk belachelijk dat ik voor april ADSL abonnements kosten moet betalen en dat zij het met de rekening van mei/juni crediteren.\r\n\r\nWat is jullie mening hierover?
Link naar reactie
  • 3 weken later...
\"Jullie Mening\" is een recorddraadje op het faqman forum wat de vaste gebruikers daar, erg missen. Het is een draadje waar iedereen ff spuit wat ie op dat moment kwijt wil en graag doorspekt met humor. Dat kletsdraadje gaat [url=http://forum.computeridee.nl//viewtopic.php?p=693#post693]hier[/url] verder.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
kpn kan zich aansluiten bij alle openbaar vervoerbedrijven, alle verzekeringsmaatschappijen, alle banken, alle energiebedrijven, alle woningcoöperaties enz enz enz.\r\nKortom zij horen bij al die bedrijven die last hebben van graaiers, zakkenvullers en jatters, ook wel bekend onder de namen: directie\'s en raden van bestuur.\r\nGisteren verkondigde een driedelig pak van de nuon met droge ogen dat hij (en z\'n kornuiten van andere bedrijven ook) het wel verdienen om zo\'n enorm salaris te ontvangen.\r\nZij leveren namenlijk een werkelijk ongelooflijke inspanning,.....zij nemen namenlijk zéér zware beslissingen.\r\nDe paar duizend inmiddels ex werknemers van kpn hebben dus alle begrip. Er is besloten dat zij ontslagen werden en de directie steekt vervolgens miljoenen in de zak.\r\nDeze graaiers moeten deze bedragen verdienen anders verdwijnen zij naar het buitenland, wordt er gezegd.\r\nIk zeg dan: In het buitenland zit werkelijk niemand te wachten op het schorum uit Holland hoor. En vertrekken zij toch naar het buitenland,.....prima, opgeruimd staat netjes.\r\n\r\nJe ziet kater, ik draaf door, maar geloof me ik ben hier nog mild in mijn oordeel naar deze typetjes.\r\nEigenlijk zou ik willen zeggen.....................................ach laat maar ik draaf door.\r\nWanneer ik m\'n werkelijke mening hierover op dit forum neerplant krijg ik een ban wegens onbehoorlijk taalgebruik.\r\n (proud) (proud) (proud) (proud) (proud)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...