Ga naar inhoud

Waterstofpanelen


Niels

Aanbevolen berichten

Een ontwikkeling op het gebied van zonnepanelen zijn de waterstofpanelen. Dat is een zonnepaneel die direct waterstof maakt.

Een waterstofpaneel zet waterdamp uit de lucht direct om in waterstofgas, zonder gebruik te maken van elektriciteit of leidingen. Een paneel kan momenteel zo'n 250 liter watergas opvangen. Nu waterstof gezien wordt als een van de energiebronnen voor in de toekomst kan dit een ideale oplossing zijn.

Momenteel wordt er nog veel geëxperimenteerd met de waterstofpanelen, waardoor de prijzen nog niet bekend zijn ervan.

Meer lezen over waterstofpanelen: https://www.zonnepanelen-info.nl/nieuws/waterstofpanelen/

Wat denk jij, zullen de waterstofpanelen uiteindelijk de zonnepanelen vervangen? 

Link naar reactie

Lijkt mij een interessante toevoeging hier in Nederland, vooral met al die regen hier. Dit zal alleen niet de zonnepanelen vervangen, maar het zal vooral een toevoeging op worden denk ik. Ben benieuwd of dit zal aanslaan in Nederland, momenteel zie je wel steeds meer zonnepanelen namelijk, maar dit blijft veelal wel op de nieuwbouw merk ik in mijn omgeving.

Hopelijk gaan de waterstofpanelen het wat beter doen!

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...