Ga naar inhoud

AEG lavatherm 55840 reservoir vol


Aanbevolen berichten

Die E32 in positie 7 klopt.
Je moet tijdens de test een "kortsluiting" maken met de trommel.
Zie pagina 28.Die E31 zit me wel dwars.
Op de trommel zit een koolborstel
Maakt deze wel goed contact?
Volg de draad hiervan naar de module.
Aan de achterkant moet ook ergens een draad zitten controleer die ook eens. (pagina 52)
Link naar reactie
@ Cynthia:Het maken van de kortsluiting van de trommel doe je als volgt:Met een meetsnoer maak je verbinding tussen het metaal van de droger en de voorste helft van de trommel.

Hiermee laat je de machine denken dat het wasgoed nat is en dat is de test die je in positie 7 uitvoert.

De truuk is echter dat je de verbinding op de voorzijde van de trommel moet maken zonder je vingers er tussen te krijgen omdat de trommel wil gaan draaien.

Hun advies is om vanaf de test positie met stiltstaande trommel in één keer door te schakelen naar positie 7.
Volgens mij is de start stand dan positie 2.
Dus de machine in test stand 2 zetten, en draad die verbinding maakt met het metaal van de droger tegen de voorste helft van de trommel houden en dan in één keer doorschakelen naar positie 7.
Ik begin in tussen wel de elektronica module zelf te verdenken.

Advies: doe alleen deze test nog en laat dan een monteur komen die deze machines goed kent.
Hij vervangt dan denk ik als test de module, probeert de machine dan hiermee en weet dan gelijk of het de module of wat anders is.

En vraag om een prijsopgave (incl voorrijkosten ed).
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...