Ga naar inhoud

Hoe krijg ik babylon verwijderd


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen. Ik ben al maanden bezig het register van de computer,(door middel van Tune Up), van ongewenste ballast te bevrijden, dat heeft tot nu toe maar enkele dagen effect, dan wordt het n.l door iets of iemand netjes teruggeplaatst. Het heeft wel wat lang geduurd voordat ik het door had. Naar aanleiding van het vorige heb ik het internet afgestruind, daar kwam ik de suggestie tegen dat het aan coolsearch zou kunnen liggen, cool search verwijderen bood geen soelaas. Nu probeer ik babylon te verwijderen,Tune Up vond 4 vermeldingen waarvan ik er 3 kon verwijderen. Nu kan Tune Up geen babylon vermeldingen meer vinden. Het zit echter nog steeds in de computer omdat het met het programma spybot search & destroy altijd weer voorbij komt. Misschien zou het eenvoudiger zijn de computer opnieuw te installeren,echter, op deze computer huist deze nieuwinstallatie onder de knop F10 en onder alle programma,s Soft Thinks system recovery, die functies werken allebei niet meer. Ik hoop dat U mij kunt helpen, ik kom er niet meer uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...