Ga naar inhoud

Hoe kan ik do searches verwijderen van mijn laptop?


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
hier kan je de stappen volgen : Hoe verwijder ik DO SEARCHES? Eerst zou je Do Searches in je programma lijst moeten verwijderen. 1. Ga naar start en naar je controle paneel 2. Zoek voor Do Searches of andere onbekende programma’s en selecteer verwijder. 3. Sla je veranderingen op. Bijkomend zou je Do Searches add-on van je browsers moeten verwijderen. (Google Chrome, Mozilla Firefox and Internet Explorer): Internet Explorer: 1. Open Internet Explorer en ga naar je instellingen. Klik extensies aan 2. Zoek voor DoSearches en gelijkende programma’s en verwijder ze. 3. Na dit zou je de startpagina moeten veranderen in wat je wilt. Dit doe je om dosearches.com volledig te verwijderen. Mozilla Firefox: 1. Open Mozilla Firefox en ga naar je extensies. 2. Klik alle Do Searches aan en verwijder hen. 3. Verander je startpagina zodat dosearches.com volledig weg is. Google Chrome: 1. Ga naar je sleutel in de rechterbovenhoek om zo naar je zoekmachines te gaan 2. Verwijder alles buiten die gene die je gebruikt. 3. Verander je startpagina zodat dosearches.com volledig is verwijdert.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...