Ga naar inhoud

Mijn usb stik lacie rugget key via jullie aangeschaft is niet meer zichtbaar in verkenner, wat te doen


anoniem

Aanbevolen berichten

Verschillende mogelijkheden/oplossingen: 1. Probeer eens de installatie van de stick ongedaan te maken via apparaatbeheer 2. Het kan zijn dat de usb stick kapot is 3.Een wel vaker voorkomend probleem is de schijfletter van de USB stick. Hij wil bijvoorbeeld standaard de F:\ Gebruiken, maar deze is misschien al in gebruik. In plaats van dat hij doorzoekt naar de volgende letter, houdt de USB stick het gewoon voor gezien Hij zal dan wel gewoon meedelen dat ales naar behoren werkt, alleen hij koppelt er geen schijf voor aan. Vaak komt dit voor bij machine's die een multicard reader hebben geïnstalleerd of die op een netwerk zitten, en veel netwerkshares hebben aangekoppelt. Wat je kunt doen: *Klik met de rechtermuisknop op "deze computer" en kies voor "beheren". Eenmaal daar kies je links in de tree voor "Schijfbeheer". Daar zie je alle aangesloten apparaten die gebruik maken van een schijfletter. Als je met de rechtermuisknop op 1 van de stationnen klikt (in het grijs en niet in het wit er boven) dat kun je kiezen voor "Stationsletter en paden wijzigen". Doe dit en geef de aanwezige cd/dvd spelers, netwerkschijven, multicard readers, enz een hogere letter binnen het alfabet. Als het goed is zou je USB stick na een keer opnieuw op te starten zichtbaar moeten worden. Is dit niet het geval dan weet ik het ook niet meer . Zet dan wel even je drive letters terug. En misschien moet je Windows even updaten...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...