Ga naar inhoud

World of Warcraft part V


Aanbevolen berichten

  • Reacties 336
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    337

ik heb tot een uur of 22:00 niet in kunnen loggen gisteravond. vanavond exatled met Defilers.......eindelijk :lol: server waar ik op zit, Deathwing, heeft laatste weken ook erg veel lag op de drukke uren. daardoor wordt raiden erg lastig. in mei komt de derde migratie er aan voor onze server, hopelijk lost dat het weer even op voor een tijdje en zetten ze weer dicht dat je nieuwe account mag aanmaken. onze server wordt trouwens vaak deathping of lagwing genoemd :P
Link naar reactie
Nou ik ben met me shammy in AV geweest hoor.. heb me helemaal kapot gelachen om gasten die doodgaan van CL. stond bovenaan met killing blows.. :D echt lachen.. proberen ze weg te lopen.. Elemental mastery --> CL *results* 999 1e target, 629 2e target, 333 op 3e target.. Boem! echt zo gruwelijk. Ben nu lvl 52 dus ff snelr ichting 60 dan word er niet zoveel geresist. En laatst ook nog op 51 een lvl 58 priest geowned.. hij had 100% hp en 100% mana! had nog 41 hp over en toen warstomp. en crit wf en toen was die dood :P
Link naar reactie
Zomg Nerfz teh Sahmmei's!!!!! Gisteren dit geloot in MC: Cenarion Boots Dark Iron Ring (110 armor, 20 stam, 5 def) Quick Strike Ring (5 str, 8 stam, 30 attack power, +1% crit) Ja, sommige mensen waren minder blij denk ik :). Voelde me ook net een wijf met schoene en sieraden :). Dikke attack power van 989 en dat terwijl ik 0-20-31 resto met innervate ben :) :). Armor is nu 9606 ehehe.
Link naar reactie
2e keer dat ik de dark iron ring voorbij zie komen en aangezien de vorige keer alle warriors+pala's+ik rolde besloot ik ook deze keer weer meteen max te bidden maar ik was de enige die dat bood :'). Vergeten dat er 4x might was gedropped de vorige runs en de meeste warriors wat dkp hadden gespendeerd, ach ja. Seal of the archmagus dropte ook nog maar ik rollde 12 :(.
Link naar reactie
Een tijd geleden ben ik ook begonnen met WOW; heb het een tijdje gespeeld lvl22 en zat in een guild (stormwindtroopers) Helaas kwam er een drukke periode met werk/verhuizing/enz. Ik heb toen dus moeten afhaken. Iedere keer als ik naar de hoes van het spel kijk; begint het toch weer te kriebelen. Ik vraag me dus af of het nog zin heeft om opnieuw te beginnnen of zijn er tegenwoordig weinig beginners en is het een lvl60-gebeuren geworden? Edit] ik hoop dat ik trouwens mijn inloggegevens nog weet :-?
Link naar reactie
er lopen inderdaad stukken minder lagere lvl's rond. dus in veel quest gebieden ben je redelijk alleen. dat merk ik tenminste als ik eens een alt speel. meest lastige probleem waar je dan tegen aan loopt is als je bijv een groep wil vinden voor een instance. meeste andere spelers zitten in guilds en worden er ff doorheen geloodst door een lvl60 desalniettemin, als je gewoon de questjes doet, af en toe gewoon een bepaald gebied grind dan ga je ook wel snel richting lvl60. en met lvl60 houd het spel absoluut niet op, zelfs al heb je geen guild
Link naar reactie
Ik mag ook niet klagen met mijn Rogue, heb inmiddels 6/8 van mijn tier 1 set (nightslayer). Ik moet alleen nog de Nightslayer Bracers en de Headpiece. Garr weigerd alleen hardnekkig mijn headpiece te droppen. sinds 1-1-2006 is hij maar liefst 1x gedropped en toen ging hij naar een andere rogue. Onyxia hebben wij inmiddels 1x om gelegd, helaas zijn pogingen erna geeindigd in diverse wipe's. Fase 1 en 2 is geen probleem, het gaat vaak mis doordat er mensen in Fase 3 door fear in combinatie met tailwip in de eieren terecht komen en er dan te veel adds komen. Nog even fase 3 finetunen en dan komt het wel goed. Als we haar onder de knie hebben gaan we ons richten op Raggy. Hakkar hebben we ook nog steeds niet om. In AQ20 komen we niet voorbij de 2e boss, Gerneral Rajaxx. Erg cool gevecht is dat overigens, met al die legers die je eerst moet verslaan. @ Rapier, Waarom neem je DPS/Tank spul als resto druid? ik heb zelf ook een resto druid als alt die in Molten core meedoet maar ik zou nooit me DKP daar aan spenderen.
Link naar reactie
[quote:65152f43e1="Red Dragon"]@ Rapier, Waarom neem je DPS/Tank spul als resto druid? ik heb zelf ook een resto druid als alt die in Molten core meedoet maar ik zou nooit me DKP daar aan spenderen.[/quote:65152f43e1]Dit is 1 van de weinige plekken waar je feral spul kunt krijgen en de items die ik heb genomen zijn items waar ik voorlopig wel gebruik van blijf maken. De guild hanteerd geen regels mbt loot, zolang je het maar gebruikt en aangezien ik de énige druid ben die daar mee bezig is schat ik de kans erg hoog dat ik ooit in AQ mag tanken. Aangezien een druid ook meer een hybrid is pak ik nu het spul al. De Cenarion krijg ik uiteindeljik toch wel, de langer ik wacht, hoe goedkoper ik het krijg (heb al 6/8 compleet, dus ben er bijna :)). Stormrage is wat dat betreft maar een kleine upgrade en alleen de +heal stijgt met +150 maar qua armor/attributes is hij niet echt superveel beter. Overigens, als je nu kijkt naar de echte hybrid gear van een druid komt Genesis daar goed in de buurt, die heeft alleen geen ringen :). Er is ook een quest waarbij je als je die afmaakt kunt kiezen tussen een caster staff, healer staff en een druid mace. Ik heb mijn keuze al gemaakt :). (zeker omdat neffie een hele goeie mace dropt en oomkin niet zo heel goed is).
Link naar reactie
Zo gister ook mijn totem gehaald *lvl 50 quest* Enamored water totem restores 27 mana every 2 sec for 24 sec. oftewel heerlijke totem met maar 3 min cooldown. veel beter dan de skill en het kost geen mana. van het weekend vast weinig tijd voor wow.. heb afgelopen maandag me rijbewijs gehaald en morgen mijn auto ophalen. dus dat word lekker cruisen :D
Link naar reactie
[quote:b96e7cc76f="kompod"]Een tijd geleden ben ik ook begonnen met WOW; heb het een tijdje gespeeld lvl22 en zat in een guild (stormwindtroopers) Helaas kwam er een drukke periode met werk/verhuizing/enz. Ik heb toen dus moeten afhaken. Iedere keer als ik naar de hoes van het spel kijk; begint het toch weer te kriebelen. Ik vraag me dus af of het nog zin heeft om opnieuw te beginnnen of zijn er tegenwoordig weinig beginners en is het een lvl60-gebeuren geworden? Edit] ik hoop dat ik trouwens mijn inloggegevens nog weet :-?[/quote:b96e7cc76f] Nou, ik begin ook net, hoop morgen WoW binnen te krijgen. WoW was lang niet leverbaar, maar het wachten heeft 1 voordeel. http://www.blizzard.co.uk/press/060406.shtml Nieuwe realms, allemaal lvl 1 chars dus. :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...