Ga naar inhoud

World of Warcraft part V


Aanbevolen berichten

gister rond 20.00 waren de servers weer op ^_^ iemand nog problemen meegemaakt? ben tegenwoordig wat leuks aan het doen.. lvl 50 - 60 uncommon items kopen voor 2g ongeveer.. en dan disenchanten.. Greater eternal essence = 5g per stuk (komen er af en toe 2 van 1 item af)Dreamdust 50s per stuk. Illusion dust af en toe 1-2. En large brilliant shards. Verdiend best! en het kost amper tijd om te doen.
Link naar reactie
  • Reacties 336
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    337

Ik heb dream dusts voor 90s weg zien gaan bij ons, toen ben ik dat truukje ook een tijdje gaan doen maar de markt is ingezakt :(. Ook de essences verkopen niet zo lekker atm maar ik heb 50g winst en 70x dreamdust + 2x green welp rec (die nu geen ruk meer waard is) + smoking heart of the mountain rec en een devilsaur rec :P.
Link naar reactie
Gisteravond hebben we de nieuwe onyxia eens geprobeerd. Veel guild riepen dat ze bugged was, maar dat is onzin. Leuke van gisteravond was dat er dus nog geen taktiek bekend was en dat we dat zelf moesten gaan uitvinden. na 2 pogingen was het voor de meeste wel duidelijk, ze doet nu continue in phase2 DeepBreaths. alleen ze doet die in een rechte lijn en je kan aan haar positie zien waar ze die heen gaat doen en je gaat dus op 90 graden tov van ony staan
Link naar reactie
[quote:f88a4f7192="Noctus"]Gisteravond hebben we de nieuwe onyxia eens geprobeerd. Veel guild riepen dat ze bugged was, maar dat is onzin. Leuke van gisteravond was dat er dus nog geen taktiek bekend was en dat we dat zelf moesten gaan uitvinden. na 2 pogingen was het voor de meeste wel duidelijk, ze doet nu continue in phase2 DeepBreaths. alleen ze doet die in een rechte lijn en je kan aan haar positie zien waar ze die heen gaat doen en je gaat dus op 90 graden tov van ony staan[/quote:f88a4f7192] Geen onzin hoor ;) http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?fn=wow-general&t=7696183&p=1&tmp=1#post7696183 [quote:f88a4f7192]After reviewing the concerns posted since the patch went live, and through internal investigation, an unintentional change was discovered in the Onyxia encounter concerning increased frequency of her Deep Breath ability. We are currently working on a fix to reduce the frequency of the Deep Breath ability and will be implementing it as soon as possible.[/quote:f88a4f7192]
Link naar reactie
ik zie het..maargoed, beetje opletten en je jan het makkelijk ontwijken die DB, dus wat mij betreft maakt de frequentie niet uit. alleen onze mages en priests hadden het moeilijk met de whelps die ook in grotere aantallen komen en dan ook nog opletten welke kant DB opkomt was lastig. zag wel een screen shot op fok forum waarbij iemand geraakt werd voor 25k dmg :o ouch
Link naar reactie
[quote:a1fdcd768d="SSytse"]LOL het nieuwe alliance ras is uit: WISPS (1 april?) kijk [url=http://www.wow-europe.com/en/burningcrusade/townhall/wisps.html]hier[/url] maar. Ik vertrouw het niet echt...wat jullie?[/quote:a1fdcd768d] IDD, kan niet anders zijn dan een 1-April grap. :P Edit: kijk deze screenshot maar. Whisp met snor en baardje. kan tog niet serioes zijn?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...