Ga naar inhoud

World of Warcraft part II


Aanbevolen berichten

  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    340

Mage want een pure spellcaster ontbreekt nog tussen je chars. Hij heeft blink voor korte stukken teleport en de standaard teleport naar towns maar die kan de mage pas op hogere levels. Persoonlijk is de Gnome hier het beste voor vanwege de +5% intellect bonus die hij krijgt. Engineering is een leuke profession erbij en ook daar heeft de Gnome een bonus in :P.
Link naar reactie
[quote:81cede4244="TeH.SMooSH"]Das idd geen slecht Idee rapier.. heb nu alchemy met herbalism.. maar daar word ik ook niet echt warm van :S teleporteren naar steden kan je vanaf lvl 20 leren * moet je naar elke stad gaan om te leren * groepen teleporteren is vanaf lvl 40[/quote:81cede4244]Van Tailoring/Enchanting hoef je ook niet warm van te worden. Het kost veel geld en tijd en uiteindelijk maak je er misschien 1 robe mee. En wat tassen natuurlijk maar je kunt al het geld ook gewoon besparen en de tassen kopen :P. Met engineering kun je heel wat leuke apparaten maken en zelfs mensen ressen (als je mazzel hebt hehe).
Link naar reactie
Hahaha dat is wel grappig =). Ik vind dat 1 van de leukste professions. Met leatherworking/blacksmithing/tailoring heb ik zo snel het idee dat je altijd wel iets vind wat of net zo goed is of beter. Er zijn maar een paar items die beter zijn (arcanite reaper, robe of the void etd) maar de reaper kun je door een ander laten maken en dat geldt ook voor sommige andere items. Alleen van de robes (priest heeft er ook 1) weet ik zeker dat je die zelf moet maken (zijn bop).
Link naar reactie
Jep dat is cker relax :p moet nog even naar Darnasseus om daar even de portal skill voor Darnasseus te halen ;-) je moet ze namelijk in elke stad apart kopen!maar het is cker relax. je kunt je heartstone op een stad laten waar je aan het questen bent.. zodat je daar ook in 1 x heen kan.. erg fijn.. vanavond ga ik even mijn mage richting lvl 30 trekken.. *hoera*
Link naar reactie
[quote:3ff21ac321="Therasan"]Ik kijk echt uit naar de portals.. Dat is zo relaxed! Ik vind 1 heartstone echt te weinig.. Ik vraag nu meestal de hulp van een van de warlock in de Guild om mij te summonen, ik hekel dat vliegen af en toe. :roll:[/quote:3ff21ac321]Meestal neem ik dan even een plas of eet/drink pauze :P. Je moet wat he als je vliegt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...