Ga naar inhoud

stil


anoniem

Aanbevolen berichten

is het altijd zo stil op dit forum . vergeleken met forum helpmij en forum tweakers . wordt hier bijna niet gepost . alleen wat nieuwelingen (dat ben ik ook ) . en ook niet zo veel interessante onderwerpen . alleen wat geleuter over moederborden . ik mis wel wat fotografie lenzen . body's compact bridge camera.s . jammer allemaal . ik ben wat fotografie betreft ook niet zo een geweldenaar . maar het is een heel leuke hobby . . er zijn misschien wel meer onderwerpen die mede forum bezoekers aanstaan . wie weet mag het zeggen . maar vraag mij niet om hier een plaatje te tonen . daar heb ik totaal geen kaas van gegeten . dit wilde ik even kwijt :lol:
Link naar reactie
[quote:450111bafe="gerben"]Voor fotografie ben je hier natuurlijk op het verkeerde forum. http://zoom.nl/forum/[/quote:450111bafe] andere hardwere kan toch ook gaan over fotografie. maar pin me niet vast op dit onderwerk . het is volgens mij in al de subforums hier stil . maar dat neemt niet weg . dat ik meteen verkas .
Link naar reactie
Natuurlijk kan erover gepraat worden, maar dat gebeurt niet zoveel. Er zijn wel mensen die redelijk thuis zijn op dat gebied. Maar er zijn gewoon weinig vragen. Drukte is natuurlijk ook relatief. Op een forum als GOT is het mij veel te druk. Topics met een paarhonderd pagina's zijn daar heel gewoon.
Link naar reactie
ik kan nou niet zeggen dat ik je topic aangenaam vind .. ik snap niet bepaald wat je hier dan nog doet, met je gelul over: [quote:545ddb204b] en ook niet zo veel interessante onderwerpen . alleen wat geleuter over moederborden . [/quote:545ddb204b] Met jouw gegeven woord impliceer je dat C!T de schuldige is aan het feit dat men hier niet post wat jij interessant vindt.
Link naar reactie
Ik denk dat je op de verkeerde plekken leest want stil is het hier zeker niet en het zijn zeker niet alleen nieuwelingen die reageren. En toevallig vind ik dat 'geleuter' over moederborden wel interessant. Persoonlijk zit ik niet op geleuter over fotografie te wachten, anders zat ik wel op een fotografie forum. Als ik lees dat de onderwerpen je niet interesseren en dat je iets zoekt over lenzen en camera's dan zit je gewoon op het verkeerde forum. Dat kan gebeuren, maar zoek de fout dan bij jezelf en ga hier niet zitten janken.
Link naar reactie
[quote:4ebc1518e8="bsa100"]Grootst aantal gebruikers online was 253 op vr mei 17, 2002 14:24 pm dit bedoel ik . dat er niet veel gepost wordt . Jax Dryke als jij denkt . dat ik die zingende pedo bedoel . deze keer niet. jammer he :lol: :lol:[/quote:4ebc1518e8] Nou deze post van jou heeft ook geen toegevoegde waarde voor het forum denk ik. :?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...