Ga naar inhoud

Tot ziens, C!T


anoniem

Aanbevolen berichten

dat geld voor ieder blad dat zich op de 'gemiddelde' consument richt. Of het nu de Margriet, Libelle of de Autoweek of wat dan ook is. Elk blad kent een standaard-cyclus voor de inhoud die elke maand/kwartaal/seizoen langs komt. [quote:1fb6d18a25] Met de voorwaarden en de manier waarop alles ging ben je zelf van te voren akkoord gegaan ... dus nu net ze..ken...... [/quote:1fb6d18a25] voorwaarden in een contract zijn alleen geldig als ze niet in strijd met de wet zijn. Ik vind het zonde dat de wet op dat punt nog steeds niet is aangepast, ondanks het proefbalonnetje van de PvdA http://www.molblog.nl/bericht/PvdA-wil-kortere-opzegtermijn-abonnementen/ (tenzij dat wel is gebeurd en IDG zich niet aan de regels houd ... zou ook geen mirakel zijn)
Link naar reactie
[quote:424b0b3730="hoyte"] Ik denk linkjet printer wand in de c!t stond deze maand een artikel over lezer printers[/quote:424b0b3730] Doen ze in C!T nu ook al aan lezer printen? Niet verwonderlijk dat er zoveel opzeggen. :wink: In mijn ogen is er maar een mogelijkheid om te voorkomen dat je steeds tegen hetzelfde artikel aanloopt en dat is gewoon maandelijks een willekeurig ICT-blad uit het schap trekken die die maand behandeld wat je interesseert. Iets duurder dan de abonnementsprijs, maar daar krijg je meer leesplezier voor terug. Bovendien hou je je centen op zak als er een maand niks boeiends is en hoef je ook niet op te zeggen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...