Ga naar inhoud

www.loonwijzer.nl


anoniem

Aanbevolen berichten

Dit soort sites kunnen niet betrouwbaar zijn, het kan hoogstens een zeer grove indicatie zijn. Je moet uit een lijst met sumiere beroepsomschrijvingen kiezen, maar het verschilt echter per bedrijf wat iemand in zo'n geval doet. Zelf ben ik controller en ik ken mensen die dat op hun visitekaartje hebben varierend van mbo+ tot universitair geschoold. die doen echt niet hetzelfde (niveau) werk en reken maar dat de salarissen voor de universitair geschoolden enkele malen die van de mbo+-controller zijn. En dit zal wel voor de meeste beroepen gelden. Je verdient wat je voor je werkgever waard bent in de zin van geleverde prestaties. Indien jij meer wilt verdienen zal je de argumenten daarvoor dan ook uit je geleverde prestaties moeten halen. Als ik werkgever was zou ik in ieder geval smakelijk moeten lachen om iemand die een loonsverhoging eist enkel en alleen op basis van een internettestje. ;) Bovendien 100 euro is maar een marginale afwijking, 6 tientjes netto. Dan komt die test in jouw geval nog aardig in de buurt, zeker als je toevallig binnenkort nog een CAO of jaarliijkse tredeverhoging tegoed hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...