Ga naar inhoud

Windows 7? WOW!


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:df704a41e2="gerben"]Over virussen gesproken, ik heb avg en avira geprobeerd. Avira draait goed, maar het is niet duidelijk of windows 7 volledig ondersteund wordt. AVG doet dat wel, maar maakt de boel erg traag, door een proces wat bijna constant 100% cpu neemt.[/quote:df704a41e2] Nod32 (x64) werkt prima onder Windows 7. Ook geen erg hoge belasting.
Link naar reactie
Ik heb een redelijk sceptische instelling tov windows, maar voor de maand ofzo dat ik windows 7 gebruik, is het toch stiekem mijn primaire os geworden boven xp (mede doordat die flink traag is geworden) en ubuntu (puur vanwege de slechte game support). McAfee is niet compatible met windows 7, dus toen overgestapt naar avg, en ik ben redelijk tevreden met die keus. Het enige probleem heb ik tot nu toe met mijn wireless kaart (64 bit forced een digitally signed driver, net als vista 64 bit, en die heeft sweex dus niet), en mijn webcam heeft geen drivers (labtec *ugh*). Ik vraag me af wat er weggestript gaat worden aan home edition etc, want ultimate is wel alles wat je nodig hebt. edit>> Overigens is het handig om je muis van de wakeup events af te zetten, voordat je 's nachts gewekt wordt door de cpu fan die even vol blaast, gevolgd door een vrolijke BIOS beep, afgesloten met een enthousiaste cdromspeler spin-up. Twee keer per nacht :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...