Ga naar inhoud

Iemand ervaring met kopen bij Amazon?


anoniem

Aanbevolen berichten

Heeft iemand ervaring met het kopen bij Amazon? Ik wil een printer kopen, namelijk de Samsung SCX-4725FN en die is maar 200 dollar daar. In Nederland is hij minstens 240 euro. Amazon link: http://www.amazon.com/Samsung-SCX-4725FN-Network-Multifunction-Printer/dp/B000MS44AC Weet iemand hoe of het een goed idee is om hem bij Amazon te bestellen, i.p.v. In Nederland? Volgens mij is hij nog steds goedkoper met de tax en verzending. Maar kan het ook met garantie e.d.? En kan ik dan de btw nog aftrekken? Ik koop hem namelijk voor mijn bedrijf. Edit: Hier is hij nog goedkoper, kan ik hem dan beter hier kopen? http://www.buy.com/retail/product.asp?sku=204035010&SearchEngine=PriceGrabber&SearchTerm=204035010&Type=PE&Category=Comp&dcaid=15890
Link naar reactie
Ik koop nogwel eens een DVD of CD daar. Het valt mij dan met name op dat alles wat ik in huis krijg uit duitsland komt :lol: Overgens betwijfel ik of je zo'n printer daar kan bestellen. Meestal is dat geen verzending naar het buitenland. Als het wel kan moet je niet raar opkijken als het hele zaakje duurder uitvalt dan als je het gewoon hier koopt. Kortom ik vind't allemaal nogal een gedoe voor die paar tientjes. 240,- euro - 19% BTW is ook ca 200 euro toch? 200 dollar is dan wel 160 euro, maar verzend kosten erbij en dergelijke tax, zit je ook al over de 200 euro. en als er dan wat aan mankeert, wat doe je dan? Je moet zowiezo een creditcard bezitten, en ook dat kost weer transactie kosten... kortom, koop'm lekker hier :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...