Ga naar inhoud

Het Grapje (snel spel)


anoniem

Aanbevolen berichten

Aangezien we toch OT zijn: Infantiel ik weet het, maar ik moet elke keer wel weer (inwendig) lachen als ik je naam lees THE_GAME_MEN, omdat het het fonetisch 'the gay men' wordt. Ik weet niet of dit de intentie was, hoe dan ook het blijft humoristisch. :wink: Net als Jack (uit "Will en Grace", nee ik kijk niet teveel TV) die elke keer lacht als iemand "balls" zegt... :D
Link naar reactie
[quote:3d2d902e7c="Drewster"]Aangezien we toch OT zijn: Infantiel ik weet het, maar ik moet elke keer wel weer (inwendig) lachen als ik je naam lees THE_GAME_MEN, omdat het het fonetisch 'the gay men' wordt. Ik weet niet of dit de intentie was, hoe dan ook het blijft humoristisch. :wink: Net als Jack (uit "Will en Grace", nee ik kijk niet teveel TV) die elke keer lacht als iemand "balls" zegt... :D[/quote:3d2d902e7c] 't is inderdaad een wat dubbelzinnige naam... maar er ik ben niet de enige op het web die hem gebruikt :) Blijken nog wat andere THE_GAME_MEN's rond te lopen... merk ik vaker als ik op fora probeer te registreren.
Link naar reactie
[quote:1653d517c3="Phrea"]Op mij kwam je naam nog heel anders over trouwens... Vind dat nog, als je het niet erg vindt. Ik vind het SCHREEUWERIG, en dan is het nog in meervoud ook. Altijd erg irri gevonden, en vind dat nog. Alsof je nix voor jezelf kon vinden.[/quote:1653d517c3] Ik heb tegenwoordig een andere nickname :) Ook omdat veel fora geen _ en ! in username's toestaan. Niet speciaal voor jou dus :P Er valt natuurlijk altijd wat te zeiken. [quote:1653d517c3="SavantIdiot"]tis idd wat groot en agressief, maar er zit vast een heel lief jongetje achter :oops: :lol:[/quote:1653d517c3] *Kuch*Kuch* (Piepstemmetje en grote ogen): Ja dat heb je goed gezien :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...