Ga naar inhoud

joran


anoniem

Aanbevolen berichten

Die verrader mag de VS niet in vanwege zijn drugs verleden. Die jongen is ook geen zuivere koffie. Die Peter zei ook dat hij DE oplossing had, maar als Joran zegt dat hij onder invloed stond van marihuana dan heeft hij helemaal niks aan die band. Hij heeft van een mug een olifant gemaakt en er nog goed aan verdiend ook.
Link naar reactie
Ach hij verranderd het beeld dat Amerikanen hebben van NL'ers tenminste weer een beetje, is weer goed voor de export (wanneer de dollar weer wat beter staat...) & hopenlijk ook voor het toerisme op Aruba. Die jongen WAS geen zuiver koffie, lijkt me dat een multinational als Pirtek hem er wel uit zou knikkeren als het daadwerkelijk nog een rotte appel is. Als hij onder invloed was is dat wel te zien op de beeld, verwijde puppillen enzo. Dat je stoned bent betekend mijns inziens ook niet dat je ineens bullshit gaat vertellen... genoeg vrienden meegemaakt die stoned waren, die worden alleen maar oprechter. edit: naja echt goed te zien is het niet, maar z'n doen en laten lijken niet bepaald op een knijterstoned figuur....
Link naar reactie
Ik wil geen partij kiezen, maar Meneer Joran dacht in PvdEEm een voorbeeld te zien van de onderwereld. Hij dacht waarschijnlijk: 'als ik nou het verhaal zo draai alsof ik dat meisje al dan niet vermoord heb/weggewerkt heb, dan komt dat mooi over, en ga ik een 'glansrijke' carriére tegemoet in de duistere wereld der criminaliteit'.. Ik denk dat bovenstaande merendeel waarheid is, maar dat hij ook enigzins wel verantwoordelijk is voor het hele gebeuren.
Link naar reactie
Aggossie toch The Freeze kreeg niet genoeg aandacht om z'n boekje te pluggen :lol: http://www.nu.nl/news/1431574/61/Peter_R._de_Vries_boos_op_Matthijs_van_Nieuwkerk.html edit: http://www.dumpert.nl/mediabase/41621/2d3c00ec/peter_r._pwned_dwdd.html Het blijft een apart mannetje :P edit2: link zou het moeten doen maar doet het niet, lijkt me foutje van dumpert, zoek maar tussen de filmpjes ;)
Link naar reactie
PRdeV is nou ook niet direct mijn grote favoriet, maar in dit geval denk ik dat hij wel een beetje gelijk had. Hij werd duidelijk naar de studio gelokt op basis van zijn boek(je). Als de daarover gemaakte afspraken dan niet nagekomen worden, kan ik me voorstellen dat hij zich daar voelt zitten als Jan met de bekende korte achternaam. En dat heeft hij op de bekende Peter-manier even fijntjes :wink: duidelijk gemaakt.
Link naar reactie
4 minuten over een boekje hoe het achter de schermen gaat bij The freeze... nee dat is boeiend, denk je dat Mathijs daar blij mee is bij een dynamisch programma als DWDD ;) Ze willen gewoon lekker de actualiteit ronde Peter bespreken, wat is er nou boeiend aan dat gezever van em verder :lol: [size=9:78f0cdcb9e]Zag je trouwens die verborgen camera in z'n knoopsgat? Hij heeft em op heterdaad betrapt![/size:78f0cdcb9e] :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...