Ga naar inhoud

joran


anoniem

Aanbevolen berichten

Schuldig of onschuldig? Geef je mening voor de uitzending van a.s. zondag. Hij moet toch niet helemaal sporen als hij nu echt weer een nieuw verhaaltje heeft verzonnen/ een nieuwe leugen heeft opgedist. Zelf blijf ik steeds denken dat zijn vader hierin ook op de een of andere manier betrokken is. Hoeveel mensen zouden naar de uitzending kijken? Wie er het dichtst bij zit krijgt een :D 2,3 miljoen.
Link naar reactie
Dat hij verklaart die "bekentenis" te hebben verzonnen dat kon je natuurlijk op je sloffen aan voelen komen. Ik neem aan dat de Vries ook wel met die optie rekening heeft gehouden (Als ik het al van tien kilometer afstand aan zag komen, dan hij zeker) Vraag blijft wat er nu met die bekentenis gebeurt. Ik ben juridisch niet goed op de hoogte. Ik weet dat je onschuldig bent tot het tegendeel is bewezen en dat je op basis van alleen maar een aanklacht zonder bewijzen nooit je onschuld hoeft te bewijzen. Maar hoe het zit als je eenmaal een ebekentenis gedaan hebt weet ik niet. ik kan me voorstellen dat hij dan wel moet gaan bewijzen dat hij het niet was. Zijn rammelende verhaal en onberekenbare houding tot nu toe hebben hem alleen maar de schijn tegen gegeven en mijn gut feeling zegt dat hij het wel degelijk is. Maar ik ben geen rechter en ik kan er ver naast zitten. En ik hoop dan ook echt dat hij het is als ze hem pakken. Niet alleen omdat ze dan een onschuldige veroordelen, maar vooral omdat er dan ergens een echte dader comfortabel onderuit kan schuiven en zijn straf kan ontlopen. Waar ik in dit kader ook een beetje bang voor ben is het feit dat zowel de Vries als het OM al diverse malen zonder resultaat met de zaak zijn bezig geweest en nu roept men hard dat de zaak is opgelost. Kortom, niemand kan zich hier gezichtsverlies permiteren en ik hoop dat men sterk genoeg in de schoenen staat om het objectief te houden en men niet geneigd zal zijn om maar wat ruimer met de regels om te springen om geen gezichtsverlies te leiden. Owja, kijkcijfer: 3,1 miljoen
Link naar reactie
Wat had je anders verwacht ? Dat Peter V. het verhaal netjes aan de overheid/politie zou doorgeven ? Natuurlijk niet. Die maakt er een grote show van zodat z'n grote kop op tv komt. Eigenlijk zou alleen daarom al het zogenaamde 'bewijs' nietig verklaard moeten worden en zou hij zelf ge-arresteerd moeten worden wegens het achterhouden van bewijs.
Link naar reactie
nou.. laat mij dan degene zijn die het officiele nummer post.. meer dan 7 miljoen kijkers :o siccck.. 80 % stondt afgestemd op sbs6 naar horen zeggen opnieuws.. Die kerel is zo schuldig als wat. maar wat Peter heeft gedaan was wetenschappelijk ondersteund :p. blijft allemaal maar een subjectieve bekentenis, en dat kan allemaal gezegd zijn onder invloed van een jointje. maar enfin, hij is wel heel dichtbij een paar harde feiten gekomen in zijn verhaal tegenover patrick wat het OM van aruba ook zei. Als hij niet word opgepakt, dan zijn er nog wel bush-holloway vriendjes die heel graag hun honkbalknuppel willen swingen. oppassen voor die gasten dus. hij gaat hier geen ' slaatje ' uit slaan, dat weet ik wel. het hele rechtsysteem deugt niet naar zijn doen, en met ze'n vader als advocaat/rechter in opleiding probeert die nozum nog geld ergens vandaan te plukken ook.
Link naar reactie
Wauw. Zat ik er even naast. 7 miljoen. Wat zou dit zeggen over ons, het Nederlandse volk. Boer zoekt vrouw 4 miljoen, Joran 7 miljoen. Spruitjes contra real life/emotie tv? Had geen tijd om te kijken, wel opgenomen. Vandaag gezien. Ooit psychologie gestudeerd (niet afgemaakt) en was wel nieuwsgierig om te kunnen zien hoe zo'n jongen in elkaar zat. Waag me niet aan een uitspraak.
Link naar reactie
die jongen is gefrustreerd en heeft gewoon een crime begaan op het moment om haar achter te laten. Als zij inderdaad onwel was geworden hij de politie in had geschakeld was er weinig aan dehand zolang er niets overtredends was aangetoond ( komop.. sex on the beach .. who cares as long as its safe). maar ervan weglopen en dat te gaan verzinnen ( nog sicker als het waar is ) daar is hij fout gegaan. Die jongen probeert er nu geld uit te halen, met behulp van zijn vader. En dat tegenover patrick ? hij probeert stereotype antilliaan uit te hangen denk ik, wat overigens ook door veel nederlandse jongeren gedaan zou worden, door gewoon een verhaal aan te dikken en stoer te zijn. Is het waar wat er is gebeurd, pak die jongen op en gooi hem in jail. savant
Link naar reactie
ik [u:69d758f1ab]vind[/u:69d758f1ab], joran is waarschijnlijk schuldig, ... hij had met zn stronken hoofd de politie moeten bellen meteen daar op het strand, maargoed, zo is dat dus niet gegaan.. OM mag daar eerst gaan bewijzen dat Holloway nog leefde toen ze in de oceaan werd gedumpt voor joran moord/ dood door schuld verweten kan worden.. Holloway leefde waarschijnlijk nog wel, die is op dat strand daar hoogstwaarschijnlijk in coma geraakt door de alcohol... omdat het naar mijn idee niet haalbaar is om te bewijzen of dat kind nou wel of niet leefde, zal joran waarschijnlijk weinig te vrezen hebben,, hij zal een straf krijgen, trek je het voorarrest eraf en hij is meteen vrijgelaten.. tot zover mijn mening.. gegroet
Link naar reactie
schuldig waar aan ? Er is niet eens een lijk dus voor moord of doodslag kan hij volgens mij niet eens aangeklaagd worden. Blijft hoogstens zoiets over als 'verhindering van de rechtsgang' en 'weigeren van hulp'. En als ie straf krijgt dan zal dat wel eens minus voorarrest minus de media-aandacht wel eens op 0, niks kunnen uitlopen. Ik hoop stiekem dat ie die crimineel Peter de V. aan gaat klagen ... die heeft er voor zijn eigen belang (7 miljoen kijkers ... ) een show van gemaakt door 'de oplossing' willens en wetens achter te houden. Voeg daarbij dat de zogenaamde bekentenis vrijwel gegarandeerd niet rechtsgeldig is en de 'doorbraak' is nogal twijfelachtig. De lokale politie had waarschijnlijk eenzelfde vermoeden, maar zonder bewijs heb je er niks aan in een fatsoenlijke rechtstaat. En laten we aub niet net doen alsof die meid zo lief en onschuldig was, maar dat zal wel moeilijk te slikken zijn. Ik ben iig blij dat ik niet naar die eigenheimer zijn show vol riooljournalistiek en sensatie-zucht heb gekeken. Kijk maar eens naar shows als Punk'ed, Bananasplit, etc. en je ziet hoe makkelijk het is om iemand wat te laten zeggen dat je goed uit komt. Monteer het geheel nog wat lekker sappig (doe net alsof je slecht beeld hebt zodat het 'echt' lijkt). Als het een normale uitzending van een normaal niveau was geweest dan had ik het nog enigszins geloofwaardig geacht, maar nu zeer zeker niet. Daarvoor had Peter de V. teveel eigenbelang.
Link naar reactie
[color=orange:5a7d480e35][size=9:5a7d480e35]//doe dat filmpje maar in "het grappige filmpjes" topic /V[/size:5a7d480e35][/color:5a7d480e35] Ik vind die man in de auto ook een smeerlap. Hij voelt zich uitverkoren om iemand te verraden :roll:. @ JaFo: volgens mij kan hij straf krijgen omdat hij het lijk gedumpt heeft. Je hoort wel de gekste verhalen. Zo zou ze misschien allergies zijn voor "prostaatvocht". Maar ik zou wel in Paniek raken als je meisje opeens dood neervalt. Door paniek denk je sosm niet even helder en ga je rare dingen doen.
Link naar reactie
Lijk dumpen is geloof ik 6 maanden, maar het enige positieve aan het verhaal is dat die jongen nu wel heel erg ze best mag gaan doen wil die geacepteerd worden in de maatschappij. PvdE is mijns inziens oprecht, je doet zoiets niet om iemand te "verraden" Iemand die zo laag is kan je niet verraden, die jongen is lomp, associaal en brutaal als de beul, slim en toch ook dom...
Link naar reactie
[quote:56ef4327dc="jean willem"][color=orange:56ef4327dc][size=9:56ef4327dc]//doe dat filmpje maar in "het grappige filmpjes" topic /V[/size:56ef4327dc][/color:56ef4327dc] Ik vind die man in de auto ook een smeerlap. Hij voelt zich uitverkoren om iemand te verraden :roll:. @ JaFo: volgens mij kan hij straf krijgen omdat hij het lijk gedumpt heeft. [/quote:56ef4327dc] Welk lijk ? Er is nog steeds niks gevonden. Voor hetzelfde geld duikt ze straks ergens op. Je zult in ieder geval moeten bewijzen dat er een lijk was. En als je zijn verhaal zou geloven heeft hij dat zelf niet eens gedaan. [quote:56ef4327dc] Maar ik zou wel in Paniek raken als je meisje opeens dood neervalt. Door paniek denk je sosm niet even helder en ga je rare dingen doen.[/quote:56ef4327dc] Als je in paniek bent dan denk je nooit na. Als je nog kunt nadenken dan ben je echt niet zo geschrokken als je dacht te zijn.
Link naar reactie
dat is niet waar, als je in paniek bent en je bent erop getrained om jezelf te beheersen, dat je dan zichtop je probleem kan krijgen. piloten worden ook getrained door in onverwachte gesimuleerde ernstige problemen nog 400 man veilig aan de grond te brengen door hun eigen paniek opzij te schuiven en nog helder te kunnen nadenken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...