Ga naar inhoud

Worlds smallest books

anoniem

Aanbevolen berichten

Het is al een oudje, maar hij blijft leuk, dat overzicht van de dunste boekjes ter wereld. Maar er zijn er vast nog wel meer te verzinnen lijkt me. Ter inspiratie hier alvast het bestaande lijstje. (Maar het mag natuurlijk ook gewoon op z'n nederlands hoor) -A Guide to Arab Democracies -Al Gore: The Wild Years -All The Men I've Loved Before by Ellen DeGeneres -Amelia Earhart's Guide to the Pacific Ocean -Americans' Guide to Etiquette -America's Most Popular Lawyers -Beauty Secrets by Janet Reno -Bill Clinton: A Portrait of Integrity -Biographys of Happy Women -Career Opportunities for History Majors -Consumer Marketing Ethics -Contraception by Pope John Paul II -Cooking Gourmet Dishes With Tofu -Detroit - A Travel Guide -Dr. Kevorkian's Collection of Motivational Speeches -Easy UNIX -Everything Men Know about Women -French War Heroes -George Foreman's Big Book of Baby Names -Great Women Drivers Of Today -Home Built Airplanes by John Denver -How To Get To The Super Bowl by Dan Marino -Human Rights Advances in Chinav -Jerry Garcia's Guide to Beating Drug Addiction -Liechtenstein Phone Directory -Mike Tyson's Guide to Dating Etiquette -My Life's Memories by Ronald Reagan -One hunderd years of German humor -Royal Family's Guide to Good Marriages -Safe Places to Travel in the USA -The Amish Phone Book -The Australian Book of Foreplay -The Book of Motivated Postal Workers -The Complete Guide to Catholic Sex -The Code of Ethics for Lawyers -The Engineer's Guide to Fashion -The Wit and Wisdom of Dan Quayle. -The World Guide to Good American Beer -Things I Love About Bill by Hillary Clinton -Things I Would Not Do For Money by Dennis Rodman -Things I Can't Afford by Bill Gates En laat ik dan ook maar meteen zelf aftrappen: - Snel en efficient problemen oplossen voor helpdesk medewerkers - "Respect, iedereen verdient het" door Gordon - Het Groen-Links handboek voor realistische en werkbare oplossingen - Honderd nuttige hypotheekadviezen van de Bank of America - De Staphorster sexgids - Regilio Tuur: Omgaan met discussies met vrouwen - Diepzinnige dialogen uit GTST - Het Urker handboek om drugs buiten de deur te houden - Zon en zwem vakanties in IJsland - Alligator, Kindervriend - De Bijlmer's mooiste nachtelijke wandelroutes
Link naar reactie
http://www.uc.edu/profiles/Palkovic.htm Guinness World Records has confirmed that Palkovic is the owner of the smallest book in the world. Palkovic's book, Chekhov's Chameleon, measures just .9 by .9 millimeters, not much larger than a grain of salt. Amazingly, this miniscule book has 30 pages and three color illustrations. ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...