Ga naar inhoud

Help met Profielwerkstuk plz, wat info nodig.


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben bezig met mijn Prfielwerkstuk over Computers er daarbij heb ik de vraag: Waarvoor wordt de computer tegenwoordig zoal voor gebruikt en waar gebruikte men hem vroeger (20-30 jaar terug) voor? Heeft iemand tips hierover? want ik kan er niet veel over vinden op internet. Ook luidt mijn onderwerp: Computers, Historisch en Economisch gezien.. nou kan ik wel enkele geschiedenis vragen stellen maar wat zijn nu een paar goede economische vragen die ik voor mijn PWS kan gebruiken? Please geef wat tips :) Groetjes Mark P.S. bedankt voor het lezen en/of reageren :)
Link naar reactie
Da's wat lastiger googlen inderdaad. Maar denk eens aan dingen als de IT sector, een compleet nieuwe branche sinds de computers bestaan. Grotendeels dienstverlenend/ondersteunend, maar toch een waar gigantische bedragen in omgaan en waar velen werk vinden. En wat te denken van productiviteitstoename van mensen met computers in vergelijking met ouderwets handwerk? Zoek daar het een en ander over op en je bent al een aardig eind denk ik zo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...