Ga naar inhoud

NU.nl drowning in commercials...


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:c5aed56560="Jeroen de Jager"]Kweenie hoor maar ik vind het qua design een grote verbetering. Nu.nl ziet er (vind ik) aantrekkelijker uit. Alleen die drie extra reclameblokken in het binnendeel vind ik wat teveel van het goede.[/quote:c5aed56560] Je realiseerd je toch wel dat die achtergrond 1 grote 'banner' was he...? Ze hebben hem inmiddels verwijderd.
Link naar reactie
[quote:f6526b9bb2="Phrea"]Je realiseerd je toch wel dat die achtergrond 1 grote 'banner' was he...?[/quote:f6526b9bb2] Jazeker. Maar is het daarom per definitie fout/lelijk/evil? Ik vind van niet. Ik zie als gebruiker liever een mooie skin dan een lelijk webdesign. De kale nu.nl-site vind ik lelijk, met die skin vond ik het een stuk beter te pruimen. Alleen die drie gelijkende banners op de site zelf vond ik erg lelijk en storend.
Link naar reactie
[quote:8133560c50="Vandread"]Vind de reclame wel [url=http://i32.tinypic.com/91hzs9.jpg]meevallen[/url] trouwens...[/quote:8133560c50] Heb jij dan nog reclame in beeld op dit forum ? Adblock is echt super vooral als je eenmaal door hebt hoe je de wildcard kunt gebruiken (en daarmee in een klap van alle 'doubleclick'-zooi af bent). Ook nu.nl is geheel reclame-vrij bij mij. Dat surft heerlijk rustig (en snel ook doordat al die overbodige plaatjes niet eens opgehaald worden). Ik heb alleen nog last van sommige irritante nep-popup-reclames ... :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...