Ga naar inhoud

Uitbreiding van DECT telefoons


anoniem

Aanbevolen berichten

Op dit moment heb ik een kleine huiscentrale bestaande uit 2 DECT toestellen beide Siemens Gigaset 4010 classic. Nu wil ik uitbreiden maar deze toestellen zijn niet te koop. Kan ik nu domweg 3 DECT toestellen er bij kopen zodat ik de lijn met 5 toestellen kan delen en dat ze elkaar onderling ook kunnen bellen? Of zit ik dan toch vast aan hetzelfde merk of type. Wie weet het? Ook zou ik bij de voordeur een toestel aan een kettinkje willen of beter een soort van intercom werkend als een DECT toestel. Bestaat dat? Jack Marotick
Link naar reactie
[quote:66c3b12cf6="plextor"]je zit vast aan het zelfde typen en merk[/quote:66c3b12cf6] Nee hoor, je moet extra handsets kopen die GAP-compatible zijn. Daarmee kun je ze aanmelden op je huidige basisstation. Kun je doorverbinden enzo. Bepaalde geavanceerde functies (sommige antwoordapparaat-functies en telefoonboek-kopieren) zullen niet werken. Dan moet je Siemens-handsets kopen (niet de goedkoopste, die hebben die extra functies niet). Hoeveel handsets je kunt aansluiten zou je in het boekje van het basisstation moeten kunnen vinden, of even bij Siemens informeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...