Ga naar inhoud

Wat waren de cadeaus die je hebt gehad?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:a3a21a07a1="animaster"]ha 80 euro? wat ga je er van kopen?[/quote:a3a21a07a1] Ehm niks...laatste aankoop voor mijn PC was de HD3870 en dat was het laatste wat ik nog kocht voor mijn PC (belofte) Ik ga nu sparen voor een brommer/scooter Zoiets: http://d18fa6168a264a929978bafe20015f7d.hst.scooterwijk.nl/scooters/detail/images/?b=BF61604407314A6D9F1D258B3189FFF7&css=/css/default.css
Link naar reactie
Splitfish FragFX Playstation3 Controllertje (Als PC Gamer kán ik natuurlijk niet zonder muis ;) ) Call of Duty 4 voor Playstation 3 (Past lekker bij het bovenstaande ;) ) Kane and Lynch Dead Men voor Playstation 3 (Nog niet goed lopende gekregen met bovenstaande controller :'( ) Krasloten (Met prijs ^^) Geld (Wordt geinvesteerd in nieuwe pc('s)..) Gezelligheid, Humor en lekker eten :)
Link naar reactie
[quote:12c5d57835="JaFO"]// off-topic : Kane&Lynch ? Getver ...dat is een verschrikkelijk slecht spel. // --- [/quote:12c5d57835] // off-topic hoeft er niet bij ;) We zitten immers in het offtopic forum ! Maar goed, Kane&Lynch is een prachtig concept, wat omgezet is in een minder spel. De makers van Hitman staan bekend om hun brakke besturing, en de online mode laat ook te wensen over... Wat ik nog het aller-aller-aller ergste vind, is dat het spel niet fatsoenlijk werkt met mijn 65 euro kostende Splitfish FragFX controller :cry: (De schietknop, R2..., werkt niet... pas na een paar keer goed slaan komt er een kogeltje uit je geweer loop).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...