Ga naar inhoud

For all of you


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:201999473d="Ali Jas"]Yeah het is winter! ... tuin vanmiddag om 12:00 uur. [url]http://img204.imageshack.us/img204/6974/tuinze1.jpg[/url] Nogmaals, iedereen prettige dagen! :wink: En niet teveel eten! :P[/quote:201999473d] Ja dat was hier in Oldenzaal ook al zo(de bomen en gras dan) Niet teveel eten....hmm sorry dat gaat niet lukken XD :lol:
Link naar reactie
hier aan de rand van Haarlem . maagdelijk wit is mijn tuin zeker wel een cm of 5 sneeuw . maar nu moet ik naar de schuur om een kratje te pakken . raar gezicht die maat 42 in dat maagdelijk wit . en een paar pootjes van de kat . maar ja iedereen een heel fijn 2008 en flappie zet het op een lopen konijntje van me :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Link naar reactie
[quote:3434ebade8="Sandernerd"]Helaas mensen, het dooit alweer hier in Zeeland. Voor jullie allemaal: http://prive.kipspelen.nl/kaart/kerstkaart.zip zelfgemaakt :) De exe moet je uitvoeren.[/quote:3434ebade8] is altijd al een nat stukje NL geweest :lol: . hier in de randstad is zelfs geen vliegverkeer mogelijk door de zware sneeuw val . er wordt omgeroepen om zo veel mogelijk binnen te blijven inverband met onderkoeling of erger . de cv staat op 25 en de bloemen voor de ramen :lol: . het is bar en boos
Link naar reactie
[quote:d247552e57="plextor"][quote:d247552e57="Sandernerd"]zozo, hebben jullie ook al kunnen sleetjerijden?[/quote:d247552e57] sleetje rijden . zeker op mijn leeftijd :lol: . er zaten vanmiddag twee pinguïns en een ijsbeer in de tuin . en de goudvis was schaatsen dit sub forum heet niet voor niets . Niet serieus, wel gezellig. Bijna alles kan! :lol:[/quote:d247552e57] En die ijsbeer belde aan en vroeg om een paar handschoenen :lol: Fijne dagen!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...