Ga naar inhoud

PS3 bij een sony bravia


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb nu al een tijdje een bravia en heb zo'n coupon ( http://www.sony.nl/view/ShowArticle.action?articlesection=1&article=1189437939255&site=odw_nl_NL ) op de bus gedaan voor een ps3 met 2 spellen, 2 controllers + blu ray film. Dit is pas mijn 1e week dat ik wacht. Nu ben ik zeer benieuwd of mensen hier zelf al ervaringen mee hebben of verhalen hebben met betrekking tot dit onderwerp :roll: bedankt alvast
Link naar reactie
Ik zet zelf altijd vraagtekens bij producten die met dit soort 'acties' weggeven worden. Vooral vanwege het feit dat men beweert dat het 'ter waarde van 500 Euro' zou zijn terwijl iedereen op z'n vingers kan natellen dat dit voor Sony zelf natuurlijk tegen kostprijs gaat (in 'echt' geld krijg je 'slechts' 200 Euro ... nadat je hun je persoonlijke gegevens hebt gegeven). En toen ik dit in de voorwaarden van de actie zag staan (naast de gebruikelijke 'beperkte' voorraad) had ik zelf zoiets van 'hier klopt iets niet' : [quote:f8ba3bed70] Als u heeft gekozen voor het PLAYSTATION® 3 Pakket dan machtigt u Sony om het bijbehorende bedrag van uw rekening af te schrijven [/quote:f8ba3bed70] Overigens vraag ik me echt af of je daadwerkelijk de 60 Gb-versie krijgt, omdat die versie al lang niet meer te koop is in de winkels. Zouden ze deze 'actie' verlengen tot ze door die voorraad heen zijn ? En hoe zit het met de garantie op die PS3 ? En de belangrijkste vraag wat mij betreft : hoe bevalt die tv tot nu toe ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...