Ga naar inhoud

illegaal downloaden


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik download juist heel veel muziek en films, en het is hun eigen schuld (die van de platenmaatschappijen enzo dan). De prijzen van een cd of dvd stijgen me behoorlijk naar de keel, tel daarbij op dat het gewoon legaal is om te downloaden en mijn pc staat 's nachts gewoon te werken aan een te downloaden film of weer een paar muziekalbums. Ik download losse nummers gewoon met Limewire, dat is lekker makkelijk, en complete albums doe ik via nieuwsgroepen. Zolang de prijzen van muziek en films zo hoog blijven en het niet illegaal wordt om te downloaden blijf ik gewoon alles via de pc binnenhalen.
Link naar reactie
[quote:7d94d49b56="Japie III"]Ik vind [url=http://binnenland.nieuws.nl/491866/Kabinet_gedoogt_illegaal_downloaden]dit[/url] ook wel leuk... :D[/quote:7d94d49b56] Mja, als zelfs de gevestigde media praat over "illegaal downloaden van muziek en films", weet ik niet of je daar blij van moet worden...Als je maar lang genoeg blijft roepen dat iets illegaal is, dan blijft dat misverstand in de wereld en blijf je topics als dit houden...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...