Ga naar inhoud

Hoe snel typ jij?


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:a9aa84a690="Hoite"][quote:a9aa84a690="MirageH1992"][quote:a9aa84a690]best netjes, vind ik zelf. kan beter, helemaal omdat ik het als bijbaantje doe, [b:a9aa84a690]ik ben secetaresse (bestaat daar een mannelijk woord voor[/b:a9aa84a690]?).[/quote:a9aa84a690] Secretaris ???[/quote:a9aa84a690] volgensmij heeft dat weer een andere betekenis..[/quote:a9aa84a690] op wikipedia staat dit: "Een secretaresse is [b:a9aa84a690]niet[/b:a9aa84a690] de vrouwelijke vorm van secretaris. Een 'mannelijke secretaresse' krijgt doorgaans de titel [b:a9aa84a690]administratief medewerker of klerk[/b:a9aa84a690]." ik denk dat de administratief medewerker wel klopt (staat ook op m'n loonstrookje), maar dat is weer wat minder duidelijk...
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Your score: 166 keys per minute ~ 33 words per minute Language/mode: classic-du Ranking: Not bad! Comparison: 82% of 4475 registered TyperA users using this language have typed a better result; 18% have a lower or equal result. You typed: vergulder duits containerbak deurklink statestieken lachen referendum t-shirt katholiek afbijten vergulder depot piraten lollies gemeente automobilist kookpunt afbijten Mistakes: Well done!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...